AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Når jeg hører ord som pikk eller fitte, får jeg nesten assosiasjoner til ting som kunne ha stått i erotiske noveller man kunne finne i et snuskete blad fra 1970-årene: Og så, etter å ha stumpet sigaretten, løftet han hodet og så henne dypt inn i øynene. Først senket hun blikket, men kunne ikke la være å se på det mandige, hårete brystet hans. "Jeg er slaven din," hvisket hun. "For den store pikken din gjør meg våt." "Jeg vet det," sa han med dyp røst. "Puppene dine har ventet hele livet på dette øyeblikket." Så jeg lurte på om man i denne tråden kunne ta en pause fra alt alvoret som ofte oppstår når det er snakk om sex, i stedet betrakte dette med et glimt i øyet, og komme med sitater eller egne ting dere har hørt eller funnet på som kan få folk til å trekke på smilebåndet. Selv kan jeg komme med et treffende sitat fra Slakt Grisen! som tar for seg den lille forskjellen mellom kvinner og menn: "Kvinnens kropp er fullkommen, men naturen kan umulig ha vært klar i toppen da den utstyrte mannsgrisen med den hengende trompeten." Hva har du har hørt om kropp og sex - som kan få andre til å le? Anonymkode: 6fb71...ed3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 "Stanna musiken grabbar, jag fått kuken i dragspelet" Anonymkode: 24fb8...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå