AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Våknet natt til i dag av at typen på 24 ligger å gråter og får til slutt ut av han hvorfor, og det viste seg at han hadde tisset i sengen. Han var like sjokka som meg. Han gråt masse og var kjempe flau, jeg prøvde å trøste og si at det går fint, og vi skiftet på senga. Ingen alkohol eller noe sånt. Kjøpte ny seng i fjor så jeg kjøpte med beskyttelse madrass osv med tanke på at hunden fint hopper opp i senga etter en tur ute i regnet om døra ikke er lukket så gikk fint med sengen heldigvis. Men han har vært helt rar i hele dag og snakker nesten ikke med meg? Hva kan jeg gjøre? Og er dette normalt? Noen erfaringer? Han tissa i sengen til han var 11 men aldri etter,Aner ikke hva jeg skal si/ gjøre. Anonymkode: f745e...907
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Le, si shit happens, og dikt opp en historie om når du gjorde det samme 😛 Gjør det med både barn og voksne når de opplever ting de blir flaue av jeg. Hadde en tiåring her med diare en dag som var uheldig, så den tiåringen fikk en historie om at jeg hadde et superuhell en gang jeg var dårlig i magen Ikke sant, men det er uvesentlig, vi lo av det og fikk lånt bort en ny underbukse og alt ordnet seg. Anonymkode: 9ab3a...fbb 27
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 Om det gjentar seg burde han gå til legen for å bli utredet. Anonymkode: 7e4c0...627 5
Gjest Tamsi Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Jeg hadde nok reagert mer på gråten, jeg har knapt sett noen jeg har vært sammen med gråte
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 Akkurat nå, Tamsi skrev: Jeg hadde nok reagert mer på gråten, jeg har knapt sett noen jeg har vært sammen med gråte Har du aldri sett typen din gråte? Jeg har sett min gråte flere ganger, men ikke såpass hysterisk som på morgenen i dag. Ts Anonymkode: f745e...907 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #6 Skrevet 2. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Le, si shit happens, og dikt opp en historie om når du gjorde det samme 😛 Gjør det med både barn og voksne når de opplever ting de blir flaue av jeg. Hadde en tiåring her med diare en dag som var uheldig, så den tiåringen fikk en historie om at jeg hadde et superuhell en gang jeg var dårlig i magen Ikke sant, men det er uvesentlig, vi lo av det og fikk lånt bort en ny underbukse og alt ordnet seg. Anonymkode: 9ab3a...fbb Tror ikke jeg bør le akk nå når han nesten ikke snakker med meg, men godt tips altså. Problemet her er jo at jeg ikke kan lyve fordi han vet jeg ikke har tisset på meg siden jeg var 5 år, for det Spurte han om en gang når jeg hadde gjort det sist Anonymkode: f745e...907 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #7 Skrevet 2. februar 2020 Årets kjæreste som må dele dette på forum! Anonymkode: 11b0c...d8a 6
Gjest Tamsi Skrevet 2. februar 2020 #8 Skrevet 2. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du aldri sett typen din gråte? Jeg har sett min gråte flere ganger, men ikke såpass hysterisk som på morgenen i dag. Ts Anonymkode: f745e...907 Bare ved dødsfall i nær familie, og når vi har vært nære å slå opp. Hadde han tisset i sengen tror jeg bare han hadde blitt oppgitt, og så hadde vi begge ledd etterpå. Tror ikke han hadde tenkt noe mer over det heller, han bruker ikke en kalori på å bekymre seg.
Gjest Chroma Skrevet 2. februar 2020 #9 Skrevet 2. februar 2020 Fortell han igjen at det ikke gjør noe, at det er sånt som kan skje. Eller bare gi han litt tid, dette går nok over. Var dette et problem han hadde som barn? Mulig han er redd for at problemet er tilbake? Eller at han har noen vonde minner knyttet til sengevætingen, feks kjeft eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #10 Skrevet 2. februar 2020 Du må jo trygge ham på at du ikke synes han er ekkel eller dum, at du forstår at det var et uhell som han ikke kunne noe for, at du fremdeles synes han er sexy, at det gikk fint med sengen, og at det går helt fint dersom et sånt uhell akulle skje igjen. Dersom han ikke blir betrygget (tilstrekkelig) nå vil han kunne stresse så mye over redselen for at det skal skje igjen at det faktisk skjer igjen. Anonymkode: 68c56...748 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #11 Skrevet 2. februar 2020 Dette gjorde kjæresten min også en gang. Jeg gjorde ikke noe nummer av det. Trakk på skuldrene, sa shit happens og skifta på senga. Snakket ikke noe særlig om det i ettertid heller. Han nevnte en gang at han hadde syntes at det hadde vært forskrekkelig flaut og at det var en stor lettelse at det var ingenting for meg. Anonymkode: 14feb...19e 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #12 Skrevet 2. februar 2020 2 minutter siden, Chroma skrev: Fortell han igjen at det ikke gjør noe, at det er sånt som kan skje. Eller bare gi han litt tid, dette går nok over. Var dette et problem han hadde som barn? Mulig han er redd for at problemet er tilbake? Eller at han har noen vonde minner knyttet til sengevætingen, feks kjeft eller lignende. Ja han slet til han var 11, vet faren ga han mye pes for det. Men han har jo fortalt meg om dette og jeg har aldri sagt noe dumt om det. Men veldig sant det du sier der, kanskje det er derfor han er så «rar», at han ikke er så flau som jeg tror, men redd for at det er tilbake. Anonymkode: f745e...907 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #13 Skrevet 2. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må jo trygge ham på at du ikke synes han er ekkel eller dum, at du forstår at det var et uhell som han ikke kunne noe for, at du fremdeles synes han er sexy, at det gikk fint med sengen, og at det går helt fint dersom et sånt uhell akulle skje igjen. Dersom han ikke blir betrygget (tilstrekkelig) nå vil han kunne stresse så mye over redselen for at det skal skje igjen at det faktisk skjer igjen. Anonymkode: 68c56...748 Føler jeg gjorde det da vi våkent, jeg prøvde å trøste med å si at det kan skje alle, at det ikke gjør noe, og at jeg kan skifte på hele sengen. Kyssa han også rett etterpå, vil egentlig ikke ta det opp med han igjen om han ikke nevner noe selv, da jeg er redd det da virker som det plager meg. Eneste som plager meg med dette er at han er «rar» i dag og nesten ikke snakker. Anonymkode: f745e...907
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #14 Skrevet 2. februar 2020 6 minutter siden, Tamsi skrev: Bare ved dødsfall i nær familie, og når vi har vært nære å slå opp. Hadde han tisset i sengen tror jeg bare han hadde blitt oppgitt, og så hadde vi begge ledd etterpå. Tror ikke han hadde tenkt noe mer over det heller, han bruker ikke en kalori på å bekymre seg. Men har da kjæresten din vonde barndomsminner fra sengevæting? Jeg skjønner godt reaksjonen til kjæresten til TS fordi han sannsynligvis er redd for at det skal skje igjen, vonde minner kommer opp igjen osv osv Anonymkode: 58a21...746 14
Gjest Chroma Skrevet 2. februar 2020 #15 Skrevet 2. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja han slet til han var 11, vet faren ga han mye pes for det. Men han har jo fortalt meg om dette og jeg har aldri sagt noe dumt om det. Men veldig sant det du sier der, kanskje det er derfor han er så «rar», at han ikke er så flau som jeg tror, men redd for at det er tilbake. Anonymkode: f745e...907 Da forstår jeg han veldig godt. Kanskje han rett og slett har fått et flashback til den tiden med vonde følelser og skam. Gi han tid. ❤️ Ville egentlig bare forsøkt å snakke om helt andre ting eller prøvd å gjøre noe koselig sammen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #16 Skrevet 2. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler jeg gjorde det da vi våkent, jeg prøvde å trøste med å si at det kan skje alle, at det ikke gjør noe, og at jeg kan skifte på hele sengen. Kyssa han også rett etterpå, vil egentlig ikke ta det opp med han igjen om han ikke nevner noe selv, da jeg er redd det da virker som det plager meg. Eneste som plager meg med dette er at han er «rar» i dag og nesten ikke snakker. Anonymkode: f745e...907 Bra. Har du spurt ham i dag hvordan han har det og om det er noe som plager ham? Hvis han er fryktelig flau over dette kan det kanskje være lettere å få til en samtale etter at dere har lagt dere og er "trygge" i mørket? Anonymkode: 68c56...748 2
Cinnamondiva Skrevet 2. februar 2020 #17 Skrevet 2. februar 2020 har han opplevd noe traumatisk nylig? Eller bare drømt om å dra på toalettet
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #18 Skrevet 2. februar 2020 Vel, jeg spydde OG tissa i senga samtidig, slå den. Ekke flaut, ting kan skje, si det til gubben din. Anonymkode: facc5...43e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #19 Skrevet 2. februar 2020 10 minutter siden, Cinnamondiva skrev: har han opplevd noe traumatisk nylig? Eller bare drømt om å dra på toalettet Ikke noe traumatisk som jeg vet om hverfall, kun vært hjemme og på jobb i det siste. Han hadde ikke drømt noe om å gå på do eller noe sa han, han bare gråt og sa han ikke forsto noen ting. Derfor jeg også spurte her om dette er normalt. Ts Anonymkode: f745e...907
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #20 Skrevet 2. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg spydde OG tissa i senga samtidig, slå den. Ekke flaut, ting kan skje, si det til gubben din. Anonymkode: facc5...43e ^ Å gjett hva! Typen måtte tørke det opp også. Enda bedre Anonymkode: facc5...43e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå