AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Altså det som tidligere het omskolering/yrkesretta attføring. Har søkt om å få få utdanning som arbeidsretta tiltak, og fått beskjed fra nav om at det skal mye til å få dette. Jeg har uttalelser fra arbeidsgiver, fastlege, behandlere samt rapport fra tiltakskonsulent som alle anbefaler at jeg settes på aap og tar videreutdanning, som følge av helsesituasjonen min. Noen som har fått dette innvilget feks det siste året?? Hva skulle til? Anonymkode: 9d8b7...cf8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Har «kranglet» i snart 3 år med NAV om å få lov til å ta opp fag/studere, uten hell. De vil ikke la meg gjøre dette, da utdanning ikke er nødvendig for meg. Har ingen utdanning fra før av... Det er noen som får dette uten at jeg vet hvordan. Men å gå hjemme og motta støtte, det får jeg tydeligvis lov til... Ufattelig. Anonymkode: 76846...454 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har «kranglet» i snart 3 år med NAV om å få lov til å ta opp fag/studere, uten hell. De vil ikke la meg gjøre dette, da utdanning ikke er nødvendig for meg. Har ingen utdanning fra før av... Det er noen som får dette uten at jeg vet hvordan. Men å gå hjemme og motta støtte, det får jeg tydeligvis lov til... Ufattelig. Anonymkode: 76846...454 uff så kjedelig. jeg har studert i 2 år nå på aap; nav har vært veldig støttende. klarer bare 50%, men det er bedre enn ingenting. er en miks av selvstudie og forelesinger. det hadde vært toralt urealistisk å være fulltidsstudent med alt oppmøte det innebærer. Anonymkode: beb13...6a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå