AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Jeg har en mellomting av kløfthaken på bildene. Har 3 søstre til, og alle vi har det, selv yngste på 8 år, og eldste på 24. Syntes det er rart siden vi er jenter. Er det normalt? Når jeg Google hskekløfy, så er det første som kommer opp plastikkirurgi. Er vi mindre pene fordi vi har hake som menn? Hskekløft Vs vanlig hake? Anonymkode: 4fdb9...acf
I Grosny Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 4fdb9...acf Ei av de absolutt vakreste damene jeg noensinne har sett har kløft i haka. Endret 2. februar 2020 av I Grosny 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 5 minutter siden, I Grosny skrev: Ei av de absolutt vakreste damene jeg noensinne har sett har kløft i haka. Hvem er det da, og er du mann eller kvinne med kløft som sier dette? Anonymkode: 4fdb9...acf
I Grosny Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det da, og er du mann eller kvinne med kløft som sier dette? Anonymkode: 4fdb9...acf Jeg tror hun heter Therese og holdt på med kampsport. Så henne i Oslo for ca 15 år siden. Hun kommer fra sørvestlandet. Selv er jeg mann uten kløft. Endret 3. februar 2020 av I Grosny gramatikk 1
sommerfugl154 Skrevet 2. februar 2020 #6 Skrevet 2. februar 2020 Hakekløft har ingenting med kjønn å gjøre. Genet som gir hakekløft er dominant, så hvis en av foreldrene har det er sjansen veldig stor for at barna også får det, uavhengig av kjønn. Kløften skyldes at kjeven "lukkes" på midten, tvers over haken, tidlig i fosterstadiet og hvis man har dette genet så lukkes kjeven sånn at det sitter igjen en liten kløft langs "sømmen". Jeg syns det er fint 🙂 Hvis man søker på noe som helst utseende-trekk så finner man garantert noen som vil endre på det. Det betyr ikke at det er en grunn til å ikke like det selv! Det betyr bare at enkelte mennesker ikke liker det på deg selv. Og det kan jo gjelde alt man har på denne stakkars kroppen! Alt fra nese til hake til panne og øre, hender og føtter osv.osv Var alltid misunnelig på en populær jente i klassen på barneskolen. Hun var SÅ pen og hadde kløft i haken. Ønsket meg det. 3
Kaballen Skrevet 2. februar 2020 #7 Skrevet 2. februar 2020 Det har ikke noe med maskulin eller feminin å gjøre. Det er ganske normalt men man legger ikke merke til det med mindre man tenker på å se etter akuratt det. Tone Damli har hakekløft og hun er jo kåret til norges vakreste flere ganger:) 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #8 Skrevet 2. februar 2020 Masse vakre damer med kløft i haken. Haken til dama på det første bildet var helt klart finest med kløft. Anonymkode: 4ca64...c77 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #9 Skrevet 3. februar 2020 Datteren min er over snittet vakkert og har hakekløft. Da mener jeg ikke det fordi jeg er mor og alle mødre syns deres barn er vakrest, men av den grad at folk reagerer på hvor vakker hun er. Spesielle , symmetriske og vakre trekk. Hakekløft er ikke et mandig trekk, men et vakkert trekk. Anonymkode: c17c4...e56 1
Castor Troy Skrevet 3. februar 2020 #10 Skrevet 3. februar 2020 Det ser utrolig vakkert ut spør du meg 😍
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #11 Skrevet 3. februar 2020 På de bildene du postet, ts, syns jeg det var finest med kløft i haken. Har aldri tenkt over dette, syns ikke det er stygt.. hvem skal definere hva skjønnhet er?? Anonymkode: 1c48f...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #12 Skrevet 4. februar 2020 Jeg har en bitteliten kløft. Haaater den og skulle gjerne fjerna den. Men andre sier det gir meg særpreg. Jeg er vel en folk ser på som veldig feminin og fin ellers. Tror ikke noen ser meg som maskulin av kløfta. Aldri hørt om at det liksom er en manneting?? Anonymkode: 79a4e...26a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #13 Skrevet 4. februar 2020 Kløft blir nok av de fleste ansett som en utseendemessig defekt, men ikke nødvendigvis en stor en, hvis kløften ikke er for markert. Det blir som en litt skjev nese, en litt for stor munn, en tanke utstående ører. Hvis du har andre ansiktstrekk, som er vakre, og som kan kompensere, spiller det liten rolle. Anonymkode: d8e39...46a 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #14 Skrevet 4. februar 2020 Pent og sjarmerende 😊 Anonymkode: 95562...463
Gjest Elseby13 Skrevet 4. februar 2020 #15 Skrevet 4. februar 2020 Har aldri sett på det som noe maskulint.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #16 Skrevet 4. februar 2020 21 minutter siden, Elseby13 skrev: Har aldri sett på det som noe maskulint. Ikke jeg heller, selv om jeg er mann med mye mer kløft i haka Anonymkode: 4c465...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå