Gjest blondwannabe Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har mørkebrune øyne, lysebrunt hår og nokså lys hud. Helt siden jeg var 13 år, jeg er nå 26, har jeg hatt lyst til å bli blond. Nå ser jeg at det er flere og flere brunøyde som farger håret lyst...å mange kler det jo...Hvordan kan jeg vite om jeg kommer til å kle det?? Tittet tilfeldigvis på ungkarskvinnen3 som går på tvnorge nå og hun var jo kjempefin! Noen som har noen råd og komme med?? Eller noen gode frisører i Oslo som er gode på farger?
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Begynn med noen striper, men spesifiser at du ønsker små striper ganske tett hvis du vil unngå milky-waylooken. Liker du det kan du stripe mer etterhvert eller eventuelt farge over. Tror den eneste måten å finne det ut på er å forsøke
Catzy Skrevet 7. juni 2005 #3 Skrevet 7. juni 2005 Begyn med lyse striper rundt ansiktet og beveg deg utover hvis det funker. Jeg går til Adam og Eva i Nedre Slottsgate, og farger håret der innimellom. (Når jeg har råd.) De er flinke, spør hverandre om råd før de gjør radikale endringer og andre ting som får meg til å føle meg ganske trygg. Spør gjerne etter Toril, hun er min faste frisør der. Catzy
Amber Skrevet 7. juni 2005 #4 Skrevet 7. juni 2005 Ta EN titt på Lindsay Lohan så skjønner du hvorfor du ikke skal gjøre det iallefall. Hun som var så pen er blitt tragisk spør du meg. Radmager og blek i tillegg gjør det jo ikke noe bedre heller...
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Det er ikke farlig å skifte hårfarge; det verste som kan skje er at du ikke kler det, og hva gjør du da? Farger det igjen. Verre er det ikke. Jeg gjør det hele tiden, så jeg vet at det går an I fjor sommer var jeg ganske lys askeblond, i vinter var jeg kaffebrun nærmest, og nå er jeg rødtopp i skikkelig pippi-variant. Er'kke farlig i det hele tatt.
Gjest Amber ikke logget på Skrevet 10. juni 2005 #6 Skrevet 10. juni 2005 Det er ikke farlig å skifte hårfarge; det verste som kan skje er at du ikke kler det, og hva gjør du da? Farger det igjen. Verre er det ikke. Jeg gjør det hele tiden, så jeg vet at det går an I fjor sommer var jeg ganske lys askeblond, i vinter var jeg kaffebrun nærmest, og nå er jeg rødtopp i skikkelig pippi-variant. Er'kke farlig i det hele tatt. Alt går vel an. Men håret blir tynt pistrete og ikke spesielt fint om man holder på sånn hele tiden.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2005 #7 Skrevet 10. juni 2005 Alt går vel an. Men håret blir tynt pistrete og ikke spesielt fint om man holder på sånn hele tiden. Har farget håret siden jeg var seksten jeg.. det er tretti år uten en eneste periode med min egen hårfarge. Tynt og pistrete var det i utgangspunktet og det er det fremdeles. Enda litt mer tynt har det blitt etter fylte førti, men det skylder jeg på alderen. Helt normalt.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #8 Skrevet 11. juni 2005 Det er det fineste jeg vet, lyst hår og brune øyne :-) Hør med en frisør hva den tror!
aline Skrevet 11. juni 2005 #9 Skrevet 11. juni 2005 det finnes jo mennesker som er født med blondt hår og brune øyne, så det i seg selv burde vel ikke være noen sikker feil. men en frisør som faktisk ser både deg, håret ditt og resten av fargene dine er sikkert mye bedre til å gi passende råd en vi som ikke har sett deg. og som de andre sier, strip det evt først, se hvordan det blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå