AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Del Skrevet 2. februar 2020 Er det noen som har noen anbefalinger til en liten drikkesekk eller drikkevest til løping? Har planer om å løpe ganske lange turer i sommer (trener til et løp) og er avhengig av å ha med drikke på de lengre turene. Tenker at den først og fremst bør romme ca 1 liter væske fordelt på 2 stk softflasker foran, en energi-/proteinbar el.l. samt mobiltelefonen min. Det er veldig viktig at den ligger som klistret inn til kroppen slik at den ikke blir irriterende å løpe med. På de absolutt lengste turene, så tenker jeg det hadde vært en fordel å også kunne ha med litt mer vanlig mat og en drikkeblære i tillegg til 2 softflasker. Hvor liten sekk kan jeg kjøpe og fortsatt ha mulighet til å få med dette? Har sett på sekker/vester fra blant annet Salomon og Osprey. Vil for eksempel Salomon Agile 6 eller Osprey Duro 6 bli unødvendig store? Salomon S/lav eller adv skin eller lignende er kanskje et bedre alternativ, selv om prisen er en del høyere enn de to førstnevnte? Ser for meg at jeg kan finne på å bruke en vest mye, mens en sekk kanskje kommer til å ha en større tendens til å bli liggende hjemme... Anonymkode: 4757f...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møretausa Skrevet 4. februar 2020 #2 Del Skrevet 4. februar 2020 Hei Jeg har en Salomon S/lab og er veldig fornøyd med den. Har også en Nathan, men må si at Salomon er verd pengene. Kjenner ikke at jeg har den på meg, superlett, men likevel plass til det jeg trenger. Har brukt den under Ultrabirken, og den var suveren. Har også en med drikkeblære men den liker jeg ikke, og har heller aldri hatt behov for det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenem88 Skrevet 5. februar 2020 #3 Del Skrevet 5. februar 2020 Jeg har Salomon Agile 6 - som er perfekt for de litt lengre turene hvor du vil ha med litt mat, og mer klær. Den sitter kjempegodt på. Jeg har også Salomon Agile 2 - som jeg syns er perfekt til løping over flere timer - men hvor jeg ikke trenger mat. Plass til mobil, en liten vindjakke, proteinbar osv. Den sitter kjempegodt på å er nett og fin. Altså denne jeg bruker mest, men den over brukes til litt lengre turer, som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå