Gå til innhold

Hvis man virkelig misliker en person

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at man ikke ønsker at noen andre heller skal like personen, at personen ikke fortjener venner og ikke fortjener og ha det bra osv...? En person har sagt dette til meg og også sagt jeg fortjener et dårlig liv. Det kan vel ikke være normalt å tenke sånn eller?

Anonymkode: 7f74b...a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sånn at man ikke ønsker at noen andre heller skal like personen, at personen ikke fortjener venner og ikke fortjener og ha det bra osv...? En person har sagt dette til meg og også sagt jeg fortjener et dårlig liv. Det kan vel ikke være normalt å tenke sånn eller?

Hahahha nei det der er ikke normal tankegang tror jeg. :skratte: 

Anonymkode: c4a28...805

Skrevet

Er det bare at du mislikern eller har vedkommende gjort deg noe veldig vondt? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare at du mislikern eller har vedkommende gjort deg noe veldig vondt? 

Nei, personen misliker meg.

Skrevet

Jeg tenker at vi alle har noen vi ikke liker, som oftest handler det om kjemi 😊 

Jeg har mange mennesker jeg har dårlig erfaring med og derfor ikke liker, men jeg unner dem jo et godt liv likevel, bare ikke i nærheten av mitt 😅

• Liker 2
Skrevet

Tror du får det best med deg selv om du bare ignorerer denne personen og går videre 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, personen misliker meg.

Da får du bare svelge den kamelen og gjøre som Castor Troy! Sikkert ikke lett men... 

2 minutter siden, Castor Troy skrev:

Tror du får det best med deg selv om du bare ignorerer denne personen og går videre 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Normale mennesker sier ikke slikt, uansett hvor mye man misliker den andre personen,, det er lavmål.

Skrevet

En person som sier noe sånt, er det noe veldig galt med. Jeg har mislikt folk tidligere, for helt idiotiske grunner mange ganger. Men har holdt det for meg selv. I ettertid har jeg sett at det var jeg som var en idiot.

Anonymkode: 5d354...a20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...