AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Vi har ligget syke med omgangsyke siden fredag hele familien, og det ene barnet mitt var invitert i en barnebursdag idag. Jeg glemte det helt, er helt tullerusk og glemsk med all denne omgangsyken i hus. Jeg hadde fått en melding fra mammaen til bursdagsbarnet om ikke barnet mitt kom litt etter bursdagen hadde startet, men jeg så den altfor sent. Jeg skrev melding med en gang jeg så den, men da var jo dessverre bursdagen ferdig. Jeg skrev jeg var kjempe lei meg, og prøvde forklare situasjonen. Jeg prøvde også å ringe, da la moren på. Jeg skrev i en til melding at vi inviterer på ekstra bursdag her med overnatting og hele pakka neste helg som et lite plaster på såret. Ikke noe svar. Hun åpner ikke en gang meldingene selvom hun står som aktiv på Facebook. Jeg er så lei meg og vil ikke at bursdagsbarnet skal tro at vi bare droppet det, jeg glemte det helt. Nå sitter jeg med en klump i magen og er kjempe lei meg fordi mor er tydeligvis kjempe sur på meg og bursdagsbarn er lei seg. Men hun burde jo se på hva jeg skriver og desperat prøver å komme i kontakt med hun at jeg er oppriktig lei meg. Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? Anonymkode: 6ef9b...ea2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 2. februar 2020 Du har gjort nok. Anonymkode: aafd1...821 97
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 Du skjerper deg. Anonymkode: 608e9...aef 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 2. februar 2020 Uansett vært verre om barnet ditt hadde dratt smitte til den bursdagen. Da hadde det vært galt også. Anonymkode: 0a2af...72c 57
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 2. februar 2020 Moren overreagerer veldig. Skjønner at hun i utgangspunktet blir irritert på de som ikke sier ifra, men det burde være forståelig at slikt går i glemmeboken når hele familien ligger med omgangssyken. Anonymkode: bac8a...550 85
Ulven Skrevet 2. februar 2020 #6 Skrevet 2. februar 2020 Du har gjort mer enn nok. Mor i dette tilfellet må bare få tid på seg til å kjølne. Men at hun overreagerer, det gjør hun etter min mening. Ja det er synd at de ble et barn mindre, men omgangsyke setter den beste ut av spill. Barnet ditt måtte uansett ha holdt seg hjemme. 32
Jessic_a Skrevet 2. februar 2020 #7 Skrevet 2. februar 2020 Du har gjort mye mer enn de fleste ville gjort. Det er helt greit å glemme og du trenger ikke å være så hard mot deg selv ❤️ Klem 11
addict Skrevet 2. februar 2020 #8 Skrevet 2. februar 2020 Altså jeg hadde sagt beklager, vi hadde omgangssyke og er smittsomme 48 timer. Inkludert søndag. Ferdig med den saken. Det er en barnebursdag liksom. Du gir henne alt for mye makt her. Chill. 41
Live88 Skrevet 2. februar 2020 #9 Skrevet 2. februar 2020 Du, ikke tenk så mye på dette, dere har vært/er syke og dermed har du en helt legal grunn for å glemme dette! 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #10 Skrevet 2. februar 2020 Det hadde holdt du sendte en melding der du beklaget, men pga dere har vært / er syke forsvant det helt. Ikke lag noe mer om det enn det. Det kan skje alle. At moren blir sur og legger på virker helt fjernt. Anonymkode: 5692e...8ca 18
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #11 Skrevet 2. februar 2020 Jeg har også nå tilbydt å betale utgiftene de evt hadde for mitt barn på mat og diverse. Jeg er oppriktig lei meg for det, jeg pleier aldri glemme sånne ting. Men i helgen har det bare blitt for mye dessverre, og så skjedde det. Ts Anonymkode: 6ef9b...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #12 Skrevet 2. februar 2020 Altså, her synes jeg begge to overreagerer noe kraftig. Er barna veldig nære siden du blir så stresset og mor så sur at hun legger på? Eller har barnet som hadde bursdag få venner/få som skulle i bursdagen? Anonymkode: 6b2e2...e10 21
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #13 Skrevet 2. februar 2020 Har dere vært friske I 48 timer? Hvorfor skal du liksom stelle istand ekstra bursdag med overnatting? Si beklager, vi er syke. Glemte dessverre å gi beskjed om at vi ikke kom. Ferdig med dem saken. Anonymkode: 5875e...141 30
Gjest theTitanic Skrevet 2. februar 2020 #14 Skrevet 2. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ligget syke med omgangsyke siden fredag hele familien, og det ene barnet mitt var invitert i en barnebursdag idag. Jeg glemte det helt, er helt tullerusk og glemsk med all denne omgangsyken i hus. Jeg hadde fått en melding fra mammaen til bursdagsbarnet om ikke barnet mitt kom litt etter bursdagen hadde startet, men jeg så den altfor sent. Jeg skrev melding med en gang jeg så den, men da var jo dessverre bursdagen ferdig. Jeg skrev jeg var kjempe lei meg, og prøvde forklare situasjonen. Jeg prøvde også å ringe, da la moren på. Jeg skrev i en til melding at vi inviterer på ekstra bursdag her med overnatting og hele pakka neste helg som et lite plaster på såret. Ikke noe svar. Hun åpner ikke en gang meldingene selvom hun står som aktiv på Facebook. Jeg er så lei meg og vil ikke at bursdagsbarnet skal tro at vi bare droppet det, jeg glemte det helt. Nå sitter jeg med en klump i magen og er kjempe lei meg fordi mor er tydeligvis kjempe sur på meg og bursdagsbarn er lei seg. Men hun burde jo se på hva jeg skriver og desperat prøver å komme i kontakt med hun at jeg er oppriktig lei meg. Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? Anonymkode: 6ef9b...ea2 Det var da spesielt. Rundt her så regnes det med at det er et par stykker som av ulike årsaker ikke gir beskjed. Det skjer i alle bursdager. Må være litt hysterisk hun da
Jessic_a Skrevet 2. februar 2020 #15 Skrevet 2. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også nå tilbydt å betale utgiftene de evt hadde for mitt barn på mat og diverse. Jeg er oppriktig lei meg for det, jeg pleier aldri glemme sånne ting. Men i helgen har det bare blitt for mye dessverre, og så skjedde det. Ts Anonymkode: 6ef9b...ea2 Du gir henne way to much makt. Ikke gjør det. 25
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #16 Skrevet 2. februar 2020 Off trist, men er jo mulig ho reagerer sånn pga at dårlig oppmøte generelt.. Vil avventet litt og set om ho svarte. Anonymkode: 13d31...659 1
SoWhat? Skrevet 2. februar 2020 #17 Skrevet 2. februar 2020 Slutter man å tenke når man har omgangssyke? Skjønner ikke helt hvordan du kunne glemme det og ikke gi beskjed. Men man glemmer fort det man ikke anser som viktig. Sånn er det faktisk. Men ok. Moren virker upersonlig, og jeg lurer på om det er mer til denne historien? Uansett. Du gjorde en feil. Vi er ikke feilfri. Og du prøver ihverfall å rette opp. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #18 Skrevet 2. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, her synes jeg begge to overreagerer noe kraftig. Er barna veldig nære siden du blir så stresset og mor så sur at hun legger på? Eller har barnet som hadde bursdag få venner/få som skulle i bursdagen? Anonymkode: 6b2e2...e10 Nei, ikke kjempe nære venner, men de var en gang. Jeg er ikke sikker, men jeg vet at gutten har litt trøbbel sosialt. Så jeg er så redd for at det ble få barn i bursdagen når ikke barnet mitt kom. Det gir meg ekstra dårlig samvitthet 😔 Anonymkode: 6ef9b...ea2 1
SoWhat? Skrevet 2. februar 2020 #19 Skrevet 2. februar 2020 3 minutter siden, Live88 skrev: Du, ikke tenk så mye på dette, dere har vært/er syke og dermed har du en helt legal grunn for å glemme dette! Man glemmer ikke å gi beskjed til jobb. Hadde tatt seg ut. Dette handler om hva en anser som viktig og ikke. Hallo 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #20 Skrevet 2. februar 2020 Her snakker vi mor som overreagerer til ville helvete. Skulle trodd hun var 14 år? Anonymkode: a73a1...00a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå