AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Jeg har alltid hatt regelmessig mens, men opplevde for ca 2 uker siden å få det som etter alt å dømme var mensen 10 dager for tidlig. Etter dette har jeg hatt rosa slimete/vandig utflod hver dag i over en uke. Har nylig vært hos gynekolog for å sjekke at kobberspiralen satt på plass, og hun sa ikke noe om at hun fant noe unormalt. Nå er jeg imidlertid sykt stressa for å ha livmorkreft eller noe i den dur. Derfor lurer jeg på om det er fler som har opplevd sånn utflod som jeg beskriver? Legger ved bilde av bomullspinne som viser hvordan det ser ut. Er 25 år gammel og har ingen av risikofaktorene for livmorkreft, men stresser som en gal allikevel da jeg aldri har opplevd liknende i så mange dager på rad. Anonymkode: 4ef52...80c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Herregud advar i overskrift om at du legger inn ekkelt bilde da! 🤢 Anonymkode: e7bdf...a43
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 Beklager så mye, men antok at det skulle gå bra ettersom alle her er jenter og garantert har sett verre ting komme ut fra egen vagina enn den bomullspinnen. hilsen ts Anonymkode: 4ef52...80c 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Beklager så mye, men antok at det skulle gå bra ettersom alle her er jenter og garantert har sett verre ting komme ut fra egen vagina enn den bomullspinnen. hilsen ts Anonymkode: 4ef52...80c Alle er jenter? Hvor får du det fra? Anonymkode: e7bdf...a43
fiskennemo Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 Kan være at du ikke bruker riktig prevensjon for deg. Hadde også "blodig" utflod i lang tid etter jeg byttet p-piller en gang. Dro til gynekologen, og hun sa at p-pillene ikke passet meg- at de gjorde slimhinnene så tynne at det ble som en sil (eller noe i den duren)..
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 I feel you! Har hatt kobberspiral vel ett år og er plaget av lyserosa utflod og også slimete utflod med blodspor innimellom. Har også sjekket om det sitter som den skal og det gjør den. Vurderer å ts den ut nettopp pga at dette ikke er noe særlig stas. Tar årlige celleprøver, men jeg som deg blir jo litt bekymret. Skulle gjerne hørt noens erfaringer om hvordan de opplever utflod når de har kobberspiral. Anonymkode: dfdf4...eb2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I feel you! Har hatt kobberspiral vel ett år og er plaget av lyserosa utflod og også slimete utflod med blodspor innimellom. Har også sjekket om det sitter som den skal og det gjør den. Vurderer å ts den ut nettopp pga at dette ikke er noe særlig stas. Tar årlige celleprøver, men jeg som deg blir jo litt bekymret. Skulle gjerne hørt noens erfaringer om hvordan de opplever utflod når de har kobberspiral. Anonymkode: dfdf4...eb2 Hei! Godt å høre at vi er fler. Nå har det seg sånn at dette faktisk gikk over etter neste mens som også kom til normalt tidspunkt. derfor tror jeg dette var hormonelt betinget hos meg. Nå skal det sies at jeg generelt opplever mye utflod på kobberspiral, og bruker av den grunn truseinnlegg nesten hver dag. Synes imidlertid det er en grei pris å betale. Har ingen smerter og blør ikke veldig mye mer enn jeg gjorde uten spiral. Det kan kanskje være fordi jeg har gynefix og ikke vanlig kobberspiral, men hadde vanlig kobber før, og den var det mye mer dritt med enn den jeg har nå - ts Anonymkode: 4ef52...80c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 Jeg hadde også dette etter kobberspiral. Mye rart som skjedde etter innsetting, men alt er tilbake til normalen etter et års tid. Anonymkode: e47c2...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå