AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Er det noen som selger quinoa som er skylt på forhånd her i Norge? Jeg har tidligere bestilt fra iherb, men det nytter jo ikke nå med nye tollreglene... Anonymkode: f75b2...7f7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #2 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har begynt å drite i å skylle quinoaen. Kjøper den fra go green. Anonymkode: 9b61c...7c3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #3 Skrevet 3. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å drite i å skylle quinoaen. Kjøper den fra go green. Anonymkode: 9b61c...7c3 Jeg visste ikke at den burde skylles en gang, før jeg hadde laget quinoa mange ganger. Da jeg begynte å skylle den, ble alt bare grøt... Er det egentlig så viktig å skylle den? Anonymkode: f78ed...6c8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #4 Skrevet 3. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å drite i å skylle quinoaen. Kjøper den fra go green. Anonymkode: 9b61c...7c3 Blir ikke den bitter da? Anonymkode: f75b2...7f7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg visste ikke at den burde skylles en gang, før jeg hadde laget quinoa mange ganger. Da jeg begynte å skylle den, ble alt bare grøt... Er det egentlig så viktig å skylle den? Anonymkode: f78ed...6c8 Ja de sier man må gjøre det for å skylle bort noe på frøene som gir en bitter smak Anonymkode: f75b2...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå