AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Jeg jobber både dag og natt. Noen her som vet om temping virker så lenge man har sovet et par timer og måler med en gang man våkner? Må det være til samme tid hver dag? For det kan bli vanskelig mtp. jobb. Et annet spørsmål. Når temp øker 0,5 grader, betyr det at du har eggl. eller at du snart får det? Samme med utflodet. Når det blir som ''egethvite'', betyr det at man da har eggløsning, eller at man får det innen 24 timer/48 timer ? Og til slutt el-tester. Viss den er positiv, betyr det at man har fått eggl. eller at man får det innen 24 timer? Jeg klarer ikke få positiv på el-test, kanskje pga. døgnrytmen et ødelagt av turnusjobb. For jeg har hørt at klokken 17 er beste tidspunk å måle. Noen her som kan svare på noe av dette? Anonymkode: e72f4...63f
Patriotpaula Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 (endret) Blir vel ikke helt korrekt hvis man driver å temper til døgnets ulike tider. Skal du tempe etter nattevakt, så må du minst sove tre timer sammenhengende (samme som ved temping på morgenen/etter nattesøvn). Bør være ca samme tid hver dag, ikke mer enn 30min+-. Evt må du korrigere temperaturen avhengig av om den er tatt før eller senere enn normaltid. Tempen øker først når du har hatt EL. Derfor kan ikke temping brukes til å time sex, da egget har sluppet når tempen øker. Umulig å si om eggehvite-utflod, dette er veldig individuelt. Noen har det noen flere dager før EL, noen EL-dagen, andre kun noen timer rundt. Her må man bli kjent med hvordan kroppen sin er. Det står ingen steder at kl fem er absolutt beste tidspunktet. Noen temper morgen, andre kveld, andre ettermiddag. Ser man at det nærmer seg, vet jeg flere el-tester to ganger om dagen slik at man ikke misser LH-toppen Endret 2. februar 2020 av Patriotpaula
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå