Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har dere opplevd at gutter har pms/humør syklus? Samboren min har samme humør som meg, bare uken etter min syklus. Er likt hver mnd. Han er sint en uke, forelsket i neste, kjempe kåt etter det, og så sur og irritabel. Det er kjempe rart. Jeg er vant til å tenke over min syklus for å skjekke om det er ekte følelser eller bare homoner som jeg føler. Og nå har jeg begynt å tenke det samme om min mann. Et hvis tidspunkt i mnd er jeg ekstra forsiktig for jeg vet han klikker over ingen ting. Andre ganger må jeg gjøre meg klar for masse sex 🤭 andre som opplever det samme? Noen gutter her som vil fortelle kanskje? 😅 

Anonymkode: 6f4be...874

Skrevet

Tror dette er noe du innbiller deg. Han reagerer sikkert bare på hvordan du oppfører deg.

Anonymkode: 0e077...6f9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dette er noe du innbiller deg. Han reagerer sikkert bare på hvordan du oppfører deg.

Anonymkode: 0e077...6f9

Kan være, men han er helt enig. Vi snakket tilfeldig om det før. Han sier "å jeg er så kåt for tiden" eller "ja unnskyld er bare så irritabel i det siste" så begynne jeg å legge merke til at det var alltid på tidspunkt i mnd. Han bare "så rart, det stemmer faktisk" kan selvsagt bare være at han blir påvirket av jeg har de følelsene først 🤭

Skrevet

Haha!

Har ingen erfaring, men må bare slenge meg på denne tråden, da jeg syntes det hørtes litt kult ut! 😝 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være, men han er helt enig. Vi snakket tilfeldig om det før. Han sier "å jeg er så kåt for tiden" eller "ja unnskyld er bare så irritabel i det siste" så begynne jeg å legge merke til at det var alltid på tidspunkt i mnd. Han bare "så rart, det stemmer faktisk" kan selvsagt bare være at han blir påvirket av jeg har de følelsene først 🤭

Han reagerer vel på dine hormoner da. Kjent sak at menn blir mer kåt på dama når hun har eggløsning f.eks. 

Og han er vel irritert uka etter din PMS, fordi han er utslitt etter dine humørsvingninger. 

Anonymkode: ee153...253

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han reagerer vel på dine hormoner da. Kjent sak at menn blir mer kåt på dama når hun har eggløsning f.eks. 

Og han er vel irritert uka etter din PMS, fordi han er utslitt etter dine humørsvingninger. 

Anonymkode: ee153...253

:laugh:

Skrevet

Trodde først muslimene forlangte adskilte sykehus nå jeg 😂

Anonymkode: 06360...9f1

• Liker 1
Skrevet

Det er mønster hos psykisk syke og enkelte personlighetsforstyrrelser at humøret og sexlysten går sånn i faste faser. Samme med de som bruker narkotika. Hadde en eks som tok kokain et par ganger i mnd som var akuratt sånn og det kom av suget hans etter mer når han var irritert,  og når hjernen var stabil igjen en ukes tid etter inntak at libidoen hans begynte å bygge seg opp igjen og han var så kåt. Derfra tok det ca en uke så ble han irritert igjen. Tok kokain igjen, ble deppa noen dager etter,  så normal, så kåt, så irritert, så kokain igjen. 

Anonymkode: fb1c1...907

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mønster hos psykisk syke og enkelte personlighetsforstyrrelser at humøret og sexlysten går sånn i faste faser. Samme med de som bruker narkotika. Hadde en eks som tok kokain et par ganger i mnd som var akuratt sånn og det kom av suget hans etter mer når han var irritert,  og når hjernen var stabil igjen en ukes tid etter inntak at libidoen hans begynte å bygge seg opp igjen og han var så kåt. Derfra tok det ca en uke så ble han irritert igjen. Tok kokain igjen, ble deppa noen dager etter,  så normal, så kåt, så irritert, så kokain igjen. 

Anonymkode: fb1c1...907

Wow det var da utrolig betryggende😬 han bruker heldigvis ikke dop eller noe sånt. 😅

Skrevet

Nei, menn har ikke noen sykluser...

Skrevet

Gubben blir helt KOKKO når jeg har eggløsning. Går jo rundt å ber på kne om sex hele tiden😆Han er som en hund med løpetid. Har sagt at han kan flytte ned i kjelleren den uka🙈 

Anonymkode: 28473...4b3

• Liker 1
Skrevet

Altså, hvis månen kan påvirke havene, så er det vel ikke så rart om den kan påvirke mennesker uavhengig av kjønn? Jeg tror menn også har en syklus. Kjæresten min begynte å registrere ting i en mens-app om humør, energi og psyke og sånn, og vi fant ut at han har en syklus ganske så i synk med min 😆

Anonymkode: db582...3d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...