MorTil2 Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Vinduene trenger en vask,og jeg har lest at spylervæske kan brukes. Er det meningen å bruke denne ublandet,eller blandet i varmt vann?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Akkurat nå, MorTil2 skrev: Vinduene trenger en vask,og jeg har lest at spylervæske kan brukes. Er det meningen å bruke denne ublandet,eller blandet i varmt vann? Jeg bruker den ublandet. Anonymkode: ab8b6...b0c
MorTil2 Skrevet 2. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker den ublandet. Anonymkode: ab8b6...b0c Heller i en bøtte,og bruker som vanlig vaskevann?
Castor Troy Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Jeg heller det over i en sprayflaske og spruter på vinduene, tørker godt etterpå
MorTil2 Skrevet 2. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: Jeg heller det over i en sprayflaske og spruter på vinduene, tørker godt etterpå Takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå