Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og klarer ikke å gå. Etter samleie i går, kom jeg aldri.. og jeg har EKSTREMT vond i testiklene. Foreldrene mine klager på at jeg må komme meg ut, men de skjønner jo ikke hva grunnen er. Vet ikke om dere har hørt om begrepet "ballespreng", men tro meg det er et helvete. Det blir bare verre hvis jeg prøver å "tømme".😫 Må krype hvis jeg skal komme meg opp og ned til kjøkkenet. Dette er den verste smerten jeg har opplevd.
Er gutt på 18 .

Anonymkode: db5dd...f63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan en av testiklene ha vridd seg inni pungen? Har pungen skiftet farge?

• Liker 2
Skrevet

Dra til legen.

Anonymkode: 96ff6...28d

• Liker 4
Skrevet

Er det noen som er utdannet i helsefaget, som vet hva jeg burde gjøre? er utrolig desperat, må bli kvitt dette asap.. gud, klarer nesten ikke å skrive

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som er utdannet i helsefaget, som vet hva jeg burde gjøre? er utrolig desperat, må bli kvitt dette asap.. gud, klarer nesten ikke å skrive

Du må til legevakt. 

Anonymkode: b0603...aa4

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Castor Troy said:

Kan en av testiklene ha vridd seg inni pungen? Har pungen skiftet farge?

Nei, alt ser helt normalt ut. Eneste er at pungen er mye mer "mørke blå" enn det den pleier å være.

Skrevet

Fargeendring i pungen er ofte tegn på at en testikkel har vridd seg

• Liker 7
Skrevet

Naboen min som er overlege, sa at han kunne komme å se på det om 10 minutt. 👍 Utrolig kleint, men bedre det enn å gå med disse smertene..

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min som er overlege, sa at han kunne komme å se på det om 10 minutt. 👍 Utrolig kleint, men bedre det enn å gå med disse smertene..

Be om en prostatasjekk samtidig, når du først er i gang.. 👍

• Liker 2
Skrevet

Huff ikke greit å være han kjønn heller...kjønnsorganer til besvær.

Anonymkode: 1d628...207

Skrevet

Dette er ikke ballespreng. Ballespreng er noe helt annet, og har med en ekstremt trang om utløsning å gjøre. Det inneholder ikke sterke smerter. Hadde du hatt ballespreng så ville du runket det av deg. 

Hvis pungen din er blå, så tar du kontakt med lege ASAP! Kan være ballvridning. 

Anonymkode: d8c3b...895

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke ballespreng. Ballespreng er noe helt annet, og har med en ekstremt trang om utløsning å gjøre. Det inneholder ikke sterke smerter. Hadde du hatt ballespreng så ville du runket det av deg. 

Hvis pungen din er blå, så tar du kontakt med lege ASAP! Kan være ballvridning. 

Forresten. Det jeg skrev er ikke helt riktig. Ballespreng kan være smertefullt. Men kanskje ikke i den konteksten at du må krype når du går. Det har jeg aldri hørt om. Likevel, dette kan faktisk være ballespreng. Har du ballevridning så ville du mest sannsynlig hylt av smerter, for det er visst kongen av smerter har jeg hørt. Er det ballespreng så går det enten over ved utløsning eller så går det seg til i løpet av dagen. Jeg tipper du ville følt det var akutt selv hvis du hadde hatt ballevridning. Du må nesten kjenne på det selv hva du vil gjøre. Litt dumt å oppsøke lege pga ballespreng, men veldig dumt å la være å oppsøke lege hvis du har ballevridning.

• Liker 1
Skrevet

Har nå fått alt sjekket. I følge han var det bare et kraftig ballespreng. Ingen testikler er vridd og alt ser ut/kjennes som det skal. 
Anbefalingen hans var rett og slett å bare tømme det, ligge i et varmt bad og slappe av. Da vil det mest sannsynlig gå vekk av seg selv innen dagen. Fikk også et par smertestillende-tabletter. I følge han skulle dette visst være helt ufarlig. Hvis det ikke går vekk innen morgendagen, skal han henvise meg til sykehuset og få det dobbelsjekket. Kjenner at smertene langsomt begynner å gå vekk.😊 Takk for alle svarene.

• Liker 3
Skrevet

Må bare fortelle at noe lignende skjedde meg og samboer for mange år siden da vi var unge og kåte, men helt uerfarene. 

Vi skulle sove sammen for første gang, og hadde enda ikke hatt sex. Hele natten lå vi og klina, tok på hverandre osv uten sex. Han var stiv i timesvis og gjennomvåt av precum før vi endelig sovnet. 

På morgenen skjønner jeg at det er noe, for han er helt rar. Han ville først ikke si noe, men da jeg forsøkte å ta på han "der nede" ynket han seg og fortalte at han trodde ballene skulle eksplodere. Smertene var så ille at han holdt senga den dagen, og det var først på kvelden at det endelig løsnet. Vi hadde sex et par ganger den natten for å si det sånn, for det ville han aldri gjennom en gang til 🤭

Anonymkode: 54d62...1dd

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Må bare fortelle at noe lignende skjedde meg og samboer for mange år siden da vi var unge og kåte, men helt uerfarene. 

Vi skulle sove sammen for første gang, og hadde enda ikke hatt sex. Hele natten lå vi og klina, tok på hverandre osv uten sex. Han var stiv i timesvis og gjennomvåt av precum før vi endelig sovnet. 

På morgenen skjønner jeg at det er noe, for han er helt rar. Han ville først ikke si noe, men da jeg forsøkte å ta på han "der nede" ynket han seg og fortalte at han trodde ballene skulle eksplodere. Smertene var så ille at han holdt senga den dagen, og det var først på kvelden at det endelig løsnet. Vi hadde sex et par ganger den natten for å si det sånn, for det ville han aldri gjennom en gang til 🤭

Anonymkode: 54d62...1dd

Huff, da vet jeg akkurat hva han har gått igjennom..😅 Bra at det ordnet seg tilslutt😀

Skrevet

Høres ut som testikkelvridning.. Ville oppsøkt lege med en gang. Det er sinnsykt vondt og kan gjøre at du blir steril. 

Anonymkode: 11c49...cd5

Skrevet

Har vært med på det der. Forsto ikke den gangen at utløsning kan være et faktisk behov, og et stort et. Etter det har jeg alltid tenkt at jeg aldri skal være for trøtt, men stille opp med kropp, munn eller hender, og som regel kommer lysten sigende.

Skrevet

Høres ut som testikkelvridning. Kontakt legevakt. Mvh helsepersonell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...