Gå til innhold

Merker du stor forskjell på energien i forhold til hva du spiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker du noe forskjell på energien eller formen etc i forhold til hva du spiser? 

Evt hvilke forskjeller med og hvordan mat. 

Anonymkode: 32944...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd litt div. som sukkerkutt, melkekutt, mer grønt og fisk osv, men ingen merkbar forskjell. 

• Liker 4
Skrevet

Nei, det er psykisk.  Jeg føler meg bedre hvis jeg vet at jeg har spist sunt.  Merker det ikke fysisk, bare hvis jeg har spist mye snop og junk da.  Blir uggen av det. 

• Liker 1
Skrevet

Ja har kun 1 uke nå levd på lavkarbo. Raser jo ned i vekt, mye væske som forsvinner, samt at jeg blir uggen og mister sultfølelsen. Regner med det forandrer seg. Gikk tur i dag, ble helt tom på toppen av en lang bakke. Så blir nok en mellomting fremover med mitt kosthold.

Anonymkode: 767e1...d65

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merker du noe forskjell på energien eller formen etc i forhold til hva du spiser? 

Evt hvilke forskjeller med og hvordan mat. 

Evt om du merker noe på huden, eller andre endringer.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trodde eks tran skulle gi fin hud. 

Skrevet

Veldig. De dagene jeg har spist bra med grønnsaker, frukt, rent kjøtt, eller fisk, og ikke minst fått i meg masse vann, er de beste dagene. Har masse energi hjemme, på jobb og på trening. De dagene jeg har gått på en "smell" og spiser mange tomme kalorier, eller glemmer å drikke nok vann, er jeg slappere, trøttere og har noe kortere lunte.. 

Skrevet

Ja jeg merker det. Mye mer overskudd nå når jeg spiser sunt i forhold til slik jeg spiste da jeg var yngre (ferdigmat, kjappe løsninger). 

Anonymkode: 6fb90...30f

Skrevet

Junkfood og snop fører til at jeg spiser mere, blir mettere og tyngre i kroppen og da går jeg ikke så mye eller trimmer. Sunn mat i normale, passelige doser og jeg får lyst til å trene mere og være i bevegelse generelt. Jeg merker godt forskjell. 

Anonymkode: 9c43b...079

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste jeg kan merke på huden er at jeg får større poser under øynene hvis jeg spiser mye salt.

Skrevet

Jeg blir trøtt om jeg inntar for mye raske karbohydrater, type sjokolade, søt gjærbakst og is. Stopper det meg fra å spise det? Nei, dessverre ikke. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...