AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Hvis noen sier eller skriver at gutten/jenta di er søt, kjekk, flink osv. Sier du da takk? Noen skrev netopp aæpå snap til meg "ååååh for en kjekk håndballgutt" åsså vet jeg ikke helt hva jeg skal svare🙊🙊 Anonymkode: 4c1b5...91c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Nei. Du sier "ja, det er han/hun". Anonymkode: cf198...091 3
Gjest ab123 Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen sier eller skriver at gutten/jenta di er søt, kjekk, flink osv. Sier du da takk? Noen skrev netopp aæpå snap til meg "ååååh for en kjekk håndballgutt" åsså vet jeg ikke helt hva jeg skal svare🙊🙊 Anonymkode: 4c1b5...91c Nei, fordi komplimentet er til barnet ditt, ikke deg
Pillarguri Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Hva med å svare "Så hyggelig at du synes det " 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 Slekter på morra si Anonymkode: 31c7b...ce0 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #6 Skrevet 2. februar 2020 Nei, det trenger du ikke. Jeg ignorerer kommentarer som går på utseendet og prestasjon. Blir glad når noen forteller barna mine at de er omsorgsfulle eller hjelpsomme, og da gir jeg gjerne et svar av typen "så hyggelig at du synes det" eller "ja, det er hen" Anonymkode: 44bfc...d32 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #7 Skrevet 2. februar 2020 Vi sier alltid takk, han er jo et produkt av oss. Anonymkode: 8d9ca...bba 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #8 Skrevet 2. februar 2020 Jeg sier alltid takk. Har to jenter då får jo veldig ofte kommentarer på hvor skjønne og søte de er. Da sier jeg bare tusen takk ☺️ Anonymkode: d6eca...ed7 2
Arkana Skrevet 2. februar 2020 #9 Skrevet 2. februar 2020 Jeg takker alltid, det gjør jeg også når noen gir meg komplimenter. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #10 Skrevet 2. februar 2020 Jeg sier alltid takk når andre kommenterer barnet vårt positivt ❤️ Anonymkode: e6221...d16
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #11 Skrevet 3. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det trenger du ikke. Jeg ignorerer kommentarer som går på utseendet og prestasjon. Blir glad når noen forteller barna mine at de er omsorgsfulle eller hjelpsomme, og da gir jeg gjerne et svar av typen "så hyggelig at du synes det" eller "ja, det er hen" Anonymkode: 44bfc...d32 Hvorfor gjør du det? Stakkars barna dine hvis de aldri får høre komplimenter som går på utseendet. Synes du ikke selv de er pene eller hva er greia? Anonymkode: cf198...091 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #12 Skrevet 3. februar 2020 19 timer siden, Pillarguri skrev: Hva med å svare "Så hyggelig at du synes det " Men da høres det ut som du ikke er enig. Så hyggelig at DU synes det liksom, men det er bare deg. Anonymkode: 0d74b...65c 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #13 Skrevet 3. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør du det? Stakkars barna dine hvis de aldri får høre komplimenter som går på utseendet. Synes du ikke selv de er pene eller hva er greia? Anonymkode: cf198...091 Det er mon for at barnet ikke skal vokse opp og tro at hans eller hennes verdi avhenger av om hen er fin/søt/kjekk eller ikke. Anonymkode: 7f169...a3c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #14 Skrevet 3. februar 2020 tusen takk, sier jeg ☺️ sier også til guttene mine at de er kjekke. Fikk aldri høre det selv i oppveksten... Anonymkode: 72de8...545 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #15 Skrevet 3. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen sier eller skriver at gutten/jenta di er søt, kjekk, flink osv. Sier du da takk? Noen skrev netopp aæpå snap til meg "ååååh for en kjekk håndballgutt" åsså vet jeg ikke helt hva jeg skal svare🙊🙊 Anonymkode: 4c1b5...91c Hvis jeg får skryt av gutten min, som jeg mer eller mindre har oppdratt alene så sier jeg takk og at jeg er stolt, fornøyd eller glad for at han er slik og sånn. Ofte får jeg høre at han virker som en så trygg og fornøyd gutt og da svarer jeg jo, takk, det er jeg veldig glad for. Får jeg noe på utseende hans så sier jeg meg enig, for jeg er jo enig. En slik snap melding så ville jeg svart med 😍 tilbake. Anonymkode: e8127...677 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #16 Skrevet 3. februar 2020 Jeg hadde svart "Du, det er jeg helt enig i!" 😏 datteren min har alltid fått høre komplimenter om utseende i oppveksten av mennesker rundt seg. Nå som hun er nesten 10 år er "så nydelig/pen/søt du er" noe av det verste hun kan høre 😅 så jeg kommenterer aldri slike ting. Dersom hun har pynta seg eller noe, så sier jeg heller "åh, den kjolen kledde du skikkelig!" Så merker jeg har blitt mer bevisst på hvordan jeg kommenterer og gir komplimenter til andre barn. Anonymkode: 55451...a2e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #17 Skrevet 3. februar 2020 "Det var hyggelig å høre", bruker jeg å svare. Anonymkode: d3cbb...75a 2
Gjest Kritt Skrevet 3. februar 2020 #18 Skrevet 3. februar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier alltid takk. Har to jenter då får jo veldig ofte kommentarer på hvor skjønne og søte de er. Da sier jeg bare tusen takk ☺️ Anonymkode: d6eca...ed7 Stakkars jenter som til stadighet får kommentarer på utseendet sitt, sier nå jeg. Tror ikke det er sunt for utviklingen av selvbildet deres. Det hadde vel vært mye mer velkomment om de fikk kommentarer på innsats eller andre ting de gjorde. Har du tenkt over det at gutter ikke får høre at de er søte og skjønne?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #19 Skrevet 3. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det trenger du ikke. Jeg ignorerer kommentarer som går på utseendet og prestasjon. Blir glad når noen forteller barna mine at de er omsorgsfulle eller hjelpsomme, og da gir jeg gjerne et svar av typen "så hyggelig at du synes det" eller "ja, det er hen" Anonymkode: 44bfc...d32 Seriøst? Ignorerer du hyggelige kommentarer? Så sært. Anonymkode: 5de5a...f30 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå