Kristin S Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Noen forslag til hva som kan stå inni gifteringene? Utenom Din XXX.
Jullan Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Vi har gravert "Du og jeg for alltid"+ dato. Synes det var så romantisk....
Gika Skrevet 7. juni 2005 #4 Skrevet 7. juni 2005 Vi har litt forskjellig, for å reflektere hva vi sier til hverandre. Jeg kaller ham oftest og i mange sammenhenger bare "Kjæresten". Ikke veldig fantasifullt, vet jeg, men jeg gjør nå det. Derfor står det "Kjæresten din - bestandig" i min ring. Han pleier å holde godt rundt meg og si "Mi' Bett1" Derfor står det da også "Di Bett1 - for alltid" i hans.
Calla Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 I min står det "beibian" som er kosenavnet jeg har gitt Sambo... I hans står det "sommerfugl" som han kaller meg.... Og dato da selvfølgelig...
Jannibrud Skrevet 7. juni 2005 #6 Skrevet 7. juni 2005 Så fantasifulle og romantiske dere er ... Vi har den noe vanlige varianten; din.... Nå skal det sies at vi er litt tradisjonelle da, kjæresten min og jeg
AvaAdore Skrevet 7. juni 2005 #7 Skrevet 7. juni 2005 I vår står det: Forever yours, Linda 30.07.2005
Gjest Miss.Chanel Skrevet 7. juni 2005 #8 Skrevet 7. juni 2005 jeg vil ha navnene våres med hjerte imellom (eller evighetstegnet) og dato.
Chiquita Skrevet 7. juni 2005 #9 Skrevet 7. juni 2005 Din xxx forlovelsesdato for alltid bryllupsdato
Saeria Skrevet 7. juni 2005 #10 Skrevet 7. juni 2005 I forlovelsesringene våre står det Thy beloved + navn og dato. Regner med det blir noe av det samme i gifteringene.
Trampe Skrevet 7. juni 2005 #11 Skrevet 7. juni 2005 I forlovelsesringene står det Din ... + dato. I gifteringene har vi lyst på Evig Troskap navn + navn 01.07.06
sensommer brud Skrevet 7. juni 2005 #12 Skrevet 7. juni 2005 jeg vil ha navnene våres med hjerte imellom (eller evighetstegnet) og dato. Det har vi også tenkt på, men med et dobbelt hjerte symbol mellom navnene våre og så datoen etterpå.
Minerva Grey Skrevet 8. juni 2005 #13 Skrevet 8. juni 2005 Vi har samme initial begge to, så begge har: A+A XIV-V-MMV Med andre ord A+A 14.05.2005 Enkelt og greit, itteno' klisj!
Suebird Skrevet 8. juni 2005 #14 Skrevet 8. juni 2005 Vi skal ha To infinity and beyond Og hvis noen er bevandret i Disney/Pixar så er det ordtaket til Buzz Lightyear fra Toystory ja Det passer VELDIG godt på oss - jeg er Disney fan, han Pixar - og så er det typisk oss å si noe slikt som det til hverandre Lurer faktisk på om vi skal ha datoen for da vi ble kjærester isteden for bryllupsdagen. Vi gifter oss dagen før 13 årsdagen vår, og vi regner oss for 13 år gamle og liksom ikke fra bryllupsdagen liksom... Vi får se
Tinema Skrevet 9. juni 2005 #15 Skrevet 9. juni 2005 Din xxx forlovelsesdato for alltid bryllupsdato Skal dere ha alt dette i samme ring? Vi har nemlig tenkt å beholde forlovelsesringene, og der står der allerede: Din xxx forlovelsesdato. Syns at det hadde vært fint å få noe nytt inngravert til bryllupet.
Arkana Skrevet 9. juni 2005 #16 Skrevet 9. juni 2005 Vi skal bruke samme ring til forlovelse som til giftering. Vi har foreløpig gravert inn "Din elskede Xxx" og skal etterhvert gravere inn bryllupsdato og et hjerte. (Forlovelsesdato vil vi ikke ha, den blir jo litt uvesentlig straks man har giftet seg.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå