AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Jeg er så lei av å bruke så mye tid på mat.. Jeg tilbereder det meste like før jeg skal spise det, for jeg synes ikke mat som er laget på forhånd smaker noe godt.. Hvilke matvarer egner seg bra til å tilberede på forhånd? Jeg har en periode kuttet opp grønnsaker og hatt i ziplock i kjøleskapet, det har funket bra og hjelper jo litt, men annen mat synes jeg ikke blir godt etter å ha stått i kjøleskapet. Tips?😊 (jeg spiser vanligvis ikke brød) Anonymkode: fd724...428
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 Jeg synes supper og gryter holder seg bra, og faktisk blir bedre og Man kan jo variere ved å putte ulike grønnsaker, urter, kryddere, eventuelt kjøtt, bønner og linser ned i hver boks når man lager det, så det ikke blir det samme om igjen og om igjen. Anonymkode: d5891...b91
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Jeg pleier å lage "hold it" med forskjellig fyll som jeg har i frysen, er ganske bra hvis du ikke føler for å lage mat, eller er litt små sulten en dag 🙂 Anonymkode: 027bc...08b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å lage "hold it" med forskjellig fyll som jeg har i frysen, er ganske bra hvis du ikke føler for å lage mat, eller er litt små sulten en dag 🙂 Anonymkode: 027bc...08b Kan du gi oppskrifter? Anonymkode: 2e19b...2c9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #6 Skrevet 2. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du gi oppskrifter? Anonymkode: 2e19b...2c9 Ikke akurrat, pleier bare å lage det som jeg føler for. Men sånn ish oppskrift, Bunn: 6dl vann, 1 pk gjør, 4 ss olje, litt salt, 14 dl mel (grovt eller fint). Lager som en pizza deig. Kjevle utover, del i mindre firkanter. Ha på litt fyll i midten. Tomat saus, pepperoni og ost. Ost og skinke. Pesto, kylling og mozerella. Pakk deigen rundt fyllet. Stekes på 200 grader i 10 min. Frys ned. Varmes på mikro i 1 min 30 sek. Eller på ovn 200 grader i 10 min ish. Håper det ikke var for forvirrende forklart 😬 Anonymkode: 027bc...08b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #7 Skrevet 2. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke akurrat, pleier bare å lage det som jeg føler for. Men sånn ish oppskrift, Bunn: 6dl vann, 1 pk gjør, 4 ss olje, litt salt, 14 dl mel (grovt eller fint). Lager som en pizza deig. Kjevle utover, del i mindre firkanter. Ha på litt fyll i midten. Tomat saus, pepperoni og ost. Ost og skinke. Pesto, kylling og mozerella. Pakk deigen rundt fyllet. Stekes på 200 grader i 10 min. Frys ned. Varmes på mikro i 1 min 30 sek. Eller på ovn 200 grader i 10 min ish. Håper det ikke var for forvirrende forklart 😬 Anonymkode: 027bc...08b Supert! Skal prøve 👍 Anonymkode: 2e19b...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå