AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 Jenta mi begynner på skolen om 1,5 år. Vi har akkurat flyttet og prøvegikk skoleveien. Vi bor helt i ytterkanten av skolegrensa og skolen på andre siden, så det tar ca 20 min for meg, 30 for et barn. Halve veien er oppoverbakker. Hva tenker dere? Noen andre som har lang skolevei? Det er én holdeplass med t-banen, når er hun stor nok til å ta banen selv? Kommer nok til å kjøre henne de første årene men.. er dette et stort minus i fremtiden? Anonymkode: d40b7...419
applestories Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Jeg bruker nå 18 minutter på å gå til skolen jeg gikk på som barn. Gikk og syklet fra 1. klasse, dette var ute på bygda. Barna i nabolaget går fortsatt til skolen, helt normalt her.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 Rett på fri skoleskyss om veien til skolen er mer enn to kilometer i første klasse, og mer enn fire kilometer 2-10 Anonymkode: bdb89...faf
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Hvis det er en trygg skolevei så hadde ikke jeg tenkt at det var for langt. Men det er jo fint om du finner noen hun kan ta følge med. Mine har litt kortere vei, 15-20 min til, og 25 min fra skolen da vi bor på topp av bakken og skolen er i bunn. Men de har aldri klaget på lengden. Jeg kjører kun når det er ekstremvær. Anonymkode: 19cd1...310
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 Sykler, tar 20 min. Gutt tredjeklasse. Anonymkode: a0dc1...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå