Gå til innhold

Innviterte seg selv til utdikningslaget....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde en pussig ting i dag, som eg vil høre deres reaksjon på.....

Ei på jobb trene me ei vennina av meg. Og de hadde vært ute på byen i helgen med dette treningssenteret.

Og da hadde de kommet i snakk om bryllupet mitt, og at H gledet seg til både det og utdrikningslaget. Da hadde R innvitert seg sjøl på utdriknings laget mitt :o

Så når eg kom på jobb i dag så va R heilt i hundre for hun skulle være med på utdrikningslaget.. :klø:

Hun er veldig koselig, men hadde ikkje tenkt å ha noen fra jobben med på dette.. Venninen min er heller ikkje forlover, så hun kan jo ikke bare innvitere med seg folk. eller..........????

Er eg litt rar nå?? Synes bare eg ble satt i en litt pinlig situasjon.. Fikk meg ikke til å si at hun ikke får være med..

Kanskje eg e litt rar, men det e måte på ka en innviterer seg sjøl på synes eg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Høres merkleig ut, ja.

Skrevet

Jeg ville også syntes det var spesielt hvis noen på jobben hadde invitert seg selv. Synes ikke du er rar som ikke synes det er udelt positivt. Men jeg vet ikke helt hva du kan gjøre med det nå.

Catzy

Gjest Gjest
Skrevet

Hm... Hva med å be forloveren om hjelp?

Skrevet

Altså slik jeg ser det så er det jo veldig koselig at hun har lyst til å være med å gjøre dagen fin for deg!

Så dersom du ikke faktisk misliker henne så ser jeg ikke helt problemet??

Skrevet

Er litt rart å invitere seg selv.

Men det er jo heller ikke du som brud som inviterer til utdrikningslaget.... (selv om det ikke er uvanlig å tipse forlover om hvem man vil ha med).

Med mindre du har veldig i mot denne kollegaen ville jeg ikke gjort noe mer ut av det.

Skrevet

Eneste løsningen jeg ser for meg er at forloveren din tar affære.

Hva med å begrunne med at kun de du omgås eller har en historie med er invitert?

Skjønner godt du syns det er litt vanskelig :-?

Skrevet

Du som er brud har da ingenting med å avgjøre hvem som skal eller ikke skal være med i utdrikkingslaget ditt. Det er opp til forloveren og de andre som planlegger det. For bruden skal det jo være en overraskelse både hvem som er med, når det skjer og hva som skjer.

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, jeg synes da bruden har noe med sitt eget utdrikningslag å gjøre...

Dersom min forlover turet frem som hun ville hadde jeg jo reagert.

Et utdrikningslag er jo ikke en fst for å plage bruden.

Sier ikke at kollegaer nødvendigvis er en pest og plage, men hvis bruden og forloveren har snakket om hvem det er naturlig å be synes jeg det er på kanten at andre venner inviterer folk i hytt og gevær

Gjest Brudeberta
Skrevet

Be forloveren om å sende ut skriftlige invitasjoner, og utelat vedkommende. Da må hun vel skjønne tegninga...? :roll:

Høres merkelig ut, men forloveren pleier jo å være den som inviterer. Men det er jo sagt tidligere her, vanlig at bruden tipser om hvem man ønsker. Det kommer ihvertfall jeg til å gjøre! Kjedelig med KJEMPE-overaskelser synes jeg. Det er ikke alle man faktisk ønsker i sitt utdrikningslag...

Skrevet

Takk for at dere delte deres synspunkter :P

Synes jeg selv virker litt pirkete på dette.. Men "problemet" er at dette er en kollega som jeg nesten ikke har noe med å gjøre og vi snakkes nesten aldri.. Hvis hun kommer må nesten de som jeg er mere med også komme... :roll: Får se hva som skjer..

Var helst i går jeg måtte få luftet dette.. Ble så paff, men alt er bedre i dag :ler:

Ha en god dag!

Skrevet

å invitere SEGSELV er vell å gå litt langt.. :o

men det er mange som gjør det... om du ikke vil ha henne der er det vell best å si det til henne...

missforståelser skjer lett..

jeg har en veninne som nesten inviterte segselv til vielse og middag istedenfor bare kaffi, noe som STO PÅ INVITASJONEN... :evil:

Skrevet

:oops: Glemte å si at hun selvfølgelig er velkommen til å dele denne dagen med meg.. Synes bare det var litt rart..

Jo fler jo bedre.. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet
Altså slik jeg ser det så er det jo veldig koselig at hun har lyst til å være med å gjøre dagen fin for deg!

Så dersom du ikke faktisk misliker henne så ser jeg ikke helt problemet??

Enig.

Skrevet

hihi da slipper du i det minste å forklare henne at hun ikke er... "velkomen"...

DET er nemlig ikke noe gøy :hoho:

lykke til med utdrikkingslaget!! :sjarmor:

Skrevet
hihi da slipper du i det minste å forklare henne at hun ikke er... "velkomen"...

DET er nemlig ikke noe gøy :hoho:

lykke til med utdrikkingslaget!! :sjarmor:

:ler: Det hele ble litt tullet :oops:

Ser nå at jeg virket litt mer negativ til det enn hva som var meningen..

Ikke noe gøy å si at hun ikke får være med.. Hadde ikke tenkt det heller..Må bare passe på å innvitere fler efra jobben. De som jeg faktisk snakker med, slik at de ikke blir snurtne..

Takk for det, men det er jo en stund til :wink:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

trodde bare at de som var bedt i bryllupet som kom i utrikningslaget jeg?

sånn skal ivertfall jeg ha det.

så alle kan snakke om bryllup, dumt vis det sitter et par jenter og ikke er bedt i bryllup liksom...

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg får litt krampe av bruder som skal detaljstyre sitt eget utdrikningslag! Sånne affærer er ofte ganske kostbare, så om det er flere som har lyst til å være med på spleiselaget, så må da det være en veldig hyggelig gest, på mange måter? Og jeg har flere ganger opplevd at det var mennesker i utdrikningslaget som ikke var bedt i selve brylluppet!

Skrevet

Takk for svar Embla s :P

I mitt tilfelle har det ingenting med at jeg vil ha kontroll over mitt utdrikningslag.. Men heller en irritasjon over venninen min som innviterer folk med seg.

Jeg kjenner nesten ikke denne kollegaen i det heletatt, og har ingenting med henne å gjøre. Forstår ikke at noen synes det er gøy å ha "fremmende" folk i utdriningslaget sitt..

Hadde jeg kjent henne, som feks at hun var en gammel vennine eller noe som jeg hadde mistet kontakt med eller en kollega jeg faktisk kjente hadde det en helt annen ting.. Hun er også 41 år.. ikke at det har noe med saken å gjøre.. :roll:

Men som sagt tidligere får hun bare være med..

Gjest Embla s
Skrevet

(moderere meg litt:-) Det som er enda merkeligere, er jo at hun har lyst til å være med.. All den tid dere ikke har noen relasjon! Jeg ville i utgangspunktet tenkt at de som har lyst til å bruke tid/penger på meg, er velkomne.. men hvis hun bare er ute etter en hvilken som helst fest, er det jo litt rart..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...