AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #1 Skrevet 2. februar 2020 gode tips til billige løsninger i walk in garderobe på ca 5 m2? ser på pax ikea, men vurderer å bygge selv. blir veldig glad om noen poster bilder av sin egen walk in☺️eller annen inspirasjon Anonymkode: d58ee...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #2 Skrevet 2. februar 2020 Vi har walk in på to av soverommene - en pax ikea løsning. Og en garderobemannen løsning uten skrog. Må si jeg er mest fornøyd med Pax. Fikk riktignok snekkere til å bygge inn denne og gjøre enkelte tilpasninger, så er helt sømløst. Bruk pinterest. Tenk godt gjennom behov. Jeg foretrekker å henge mest mulig, mannen liker skuffer. Vi ønsket ikke å ha løsninger for sko. Jeg behøvde smarte løsninger for smykker og sminke, her er Pax suveren. Anonymkode: bc6cb...92b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 takk for svar. jeg liker pax best av alt jeg har sett egentlig. og ønsker god oppbevaring til smykker, skjerf etc. sko er ikke så nøye. skal se litt på pinterest(aldri vært der før)☺️ Anonymkode: d58ee...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 jeg liker at det er veldig oversiktelig; så skal ikke ha skapdører og for mye skuffer. viktig at det er lett tilgjengelig og godt lys Anonymkode: d58ee...3d1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg liker at det er veldig oversiktelig; så skal ikke ha skapdører og for mye skuffer. viktig at det er lett tilgjengelig og godt lys Anonymkode: d58ee...3d1 Vi har ikke skapdører. Den største tabben jeg gjorde i første runde var hyller. Tenkte jeg kunne bruke de til tykke gensere og skjerf. Men er håpløst på grunn av dybden. Så kuttet antall hyller og erstattet med hengeplass og skuffer. Har nå kun vesker på hyller. Har skuffer med glassfront til sjal og skjerf, bukser, og enkle topper. Skuffer med tett front til undertøy, treningstøy fritidstøy og strømper. Jeg valgte mørkt tre. Det gjør det mørkere, men synes det gir et mye penere uttrykk. Har fått satt inn gode lys med dimmer skreddersydd for rommet, så det er ikke for mørkt likevel. Anonymkode: bc6cb...92b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #6 Skrevet 2. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke skapdører. Den største tabben jeg gjorde i første runde var hyller. Tenkte jeg kunne bruke de til tykke gensere og skjerf. Men er håpløst på grunn av dybden. Så kuttet antall hyller og erstattet med hengeplass og skuffer. Har nå kun vesker på hyller. Har skuffer med glassfront til sjal og skjerf, bukser, og enkle topper. Skuffer med tett front til undertøy, treningstøy fritidstøy og strømper. Jeg valgte mørkt tre. Det gjør det mørkere, men synes det gir et mye penere uttrykk. Har fått satt inn gode lys med dimmer skreddersydd for rommet, så det er ikke for mørkt likevel. Anonymkode: bc6cb...92b det høres veldig elegant og praktisk ut. jeg foretrekker også å henge opp klærne; hyller og skuffer blir for uoversiktelig. vurderer teppe på gulvet også, synes det ser pent ut. Anonymkode: d58ee...3d1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #7 Skrevet 3. februar 2020 Om utseende er viktigst, synes jeg Pax er veldig fine, og de er billigere enn Langlo og Garderobemannen. Men om det praktiske er viktigst, kanskje se på Elfa? De på skinner og med meshkurv. De er kjekke fordi både kurvene og hyllene (om du skal ha noen) er i netting, så alt støv faller gjennom og eneste som gjenstår er å støvsuge eller sende robotstøvsuger under der. Det er så innmari praktisk.. De er ikke like pene som Pax, og prisen er høy (men både Coop obs Bygg og Maxbo kjører 50% rabatt på de flere ganger i året) men de er veldig stødige, god kvalitet. Anonymkode: aee41...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #8 Skrevet 3. februar 2020 Elsker buksehengerne til pax, kjapt å henge opp, og buksene får luftet seg immellom bruk. Anonymkode: d8d09...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå