Gå til innhold

Oppbevare vogn i bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Nordland, ser ut til å bli en våt og kjip vinter. Bilen er fra 2015 om det skulle ha noe å si, og står i isolert garasje om natten. Er det trygt å oppbevare vogna i bilen? Er snakk om en babyjogger city elite

Anonymkode: 7d6b2...c9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trygt som i ? At noen skal stjele den?

Anonymkode: 21ffc...5e1

Skrevet

Trygt?

Vogndelen er jo nedkjølt, ikke optimalt utgangspunkt. Og får jo ikke tørket opp om den er utsatt for snø og fukt, noe som kan føre til mugg og lukt. 

Anonymkode: 88fab...0ef

Skrevet

Jeg oppbevarte sportsvognen til minste i bilen, det var null problem. Nå skal det sies at det ikke var noen fin og dyr vogn (kjøpt brukt for 500). Men ble ikke hverken mugg el lukt. 
Men hvis vogna var veldig våt el skitten, tørket jeg av den og ev satte den i gangen til tørk. En sjelden gang.

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg har en trille i bilen i et års tid, og har ikke opplevd at den har blitt stygg. Våt vinter her også. Tenker at den i utgangspunktet ikke er mer utsatt for mugg og jordslag enn bilsetene. Men hvis den har blitt våt tar jeg den selvsagt inn og tørker den.

Skrevet

Takk for svar! Er selvsagt mugg og jordslag jeg tenkte på mtp omdet er trygt. Var en god idé å ta inn vogna å la den tørke om den blir våt. 

Anonymkode: 7d6b2...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...