Gå til innhold

Du med krøller, hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sveis :)

Jeg har en god blanding av korketrekkere og krusete hår, alt etter dagsform virker det som. Har klippet meg selv de siste årene, men begynner å kjenne at jeg er lei av å ha en mopp på hodet. 

Hvilken frysere har dere andre med krøller? Jeg ønsker meg noe som er kanskje skulderlangt og lettstelt. Legg gjerne ved bilder! ❤️

Anonymkode: cfe02...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det løst om jeg skal holde meg i ro på jobb ol. Håret mitt er helt vilt varmt, så hvis jeg er i aktivitet eller det er varmt ute så kan jeg ikke ha det løst.

Ellers så har jeg det i liten hestehale med en spenne/klype. Da får jeg det litt bort fra ansiktet, og krøllene kommer godt frem.

Jeg har hår til nederst på skulderbladene. Det ender fort opp med en hestehale, som blir veldig fin og med mye volum. Men, skal innrømme at det fort kommer i en knute på hodet om jeg er varm eller føler at krøllene ikke har sin beste dag, for jeg har også krus mellom krøllene.

Jeg har hatt kort hår og skulderlangt hår. Det gikk ikke for min del fordi håret fikk for mye volum, men ikke innerst mot hodebunnen. Det endte opp med hår som så ut som en A. Lå inntil hodebunnen også mer og mer utover. Ikke pent. 

Anonymkode: 44323...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...