Gå til innhold

Deilig å bruke samme sokker i mange dager på rad. Flere som synes det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De blir liksom så ekstra myke og gode da.. hater følelsen av nyvaskede sokker på føttene:( har prøv tøymykner men de har ikke så stor effekt og dessuten liker jeg ikke lukten av det. Flere som er enig med meg? 

Anonymkode: 52a26...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg bare er hjemme og ikke svetter på føttene, så er det ok med noen dager, men alt har en grense.

Anonymkode: f60ae...228

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, liker de nyvaskede. 

Vil heller ikke ha fot-og neglsopp eller dårlig lukt😊

Anonymkode: d2cae...326

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg noe verre. Enten nyvaskede sokker - ellers går jeg barbent. 

Anonymkode: ca120...c73

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er deilig å gå med de samme sokkene i mange dager. Og dra fingrene mellom tærne og lukte på de etterpå. 

Anonymkode: 57234...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ullsokker over flere dager. Lukter ingenting 👌🏻 Ikke fordi det er deiligere, men fordi de ikke trengs å vaskes hver dag

Anonymkode: 6d276...77f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tørketrommel TS?

Syns det er grusomt ekkelt å bruke sokker over flere dager 

Anonymkode: a241a...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man er hjemme eller ikke går i tette sko har jeg ingen problemer med å gå i samme sokker hver dag. Lukter ingenting. 

Anonymkode: 49dfc...b11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis man er hjemme eller ikke går i tette sko har jeg ingen problemer med å gå i samme sokker hver dag. Lukter ingenting. 

Anonymkode: 49dfc...b11

Man kommer uansett ikke unna fotsvette (jo, men svetter selv om man føler at man ikke gjør det), støv og annet som er rundt i huset. Så det er nasty 

Anonymkode: 77e19...750

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns generelt sokker er ekkelt i det hele tatt, det å bruke sokker mer enn en dag er helt utenkelig🤢Nå bruker ikke jeg sokker, da jeg liker å få luft mellom tærne.

Det er sunt og bra for føtter å være uten sko og strømper og det ser mye finere ut visst tærne er velstelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en 8 timers arbeidsdag er jeg klar for å bytte sokkene når jeg har kommet hjem. Hater følelsen av brukt sokk. Hater også å ta på brukte sokker, så plukker de forsiktig av føttene 😓 Sliter ikke med tåfis. Kan du ikke bare kjøpe skikkelig fuzzy sokker da? Det er ganske nasty å bruke samme sokk flere dager på rad, spesielt når du bruker de utenfor hjemmet og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Nei, jeg skifter hver dag. Syns skoene blir ekle med sokker fra dagen før. Hjemme blir det en annen sak. Kan fint ha et par strikkesokker litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sokkene flere dager😅 men jeg er alltid helt tørr på beina. Mannen min og ungene mine blir klamme på føttene og de begynner å lukte etter en dag. Vi spøker med at de har arva de klamme føttene til faren. 

Anonymkode: f10c4...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...