Gå til innhold

Suppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett at flere slankemerker har sånn pose i suppe. Metter den suppen bedre enn andre supper? Siden det er ment som ett måltid? Jeg blir ikke mett av kun vanlige supper så lurte på om disse suppene var annerledes enn andre supper?

Anonymkode: 91ae9...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ofte mer proteriner i disse slik at de oppleves som mer mettende?

Jeg blir mett av suppe, hva slags "vanlige" supper er det du bruker? Hvis det er posesuppe uten noe ekstra oppi, så forstår jeg at du ikke blir mett, men hjemmelaget/pimpet suppe kan mette som bare det.

Skrevet

Disse metter verken mer eller mindre enn vanlige supper, forskjellen er bare at det er veldig små porsjoner, samt mye dyrere. Anbefaler ikke å bruke penger på det :)

• Liker 1
Skrevet

Lag heller hjemmelaget. Hvis du er ute etter supper med få kalorier så bør du gå for supper ut en fløte. Evt bruke melk i stedet. 

Feks tomatsuppe. 

Men det metter jo ikke så mye om det er lite kalorier og ingen protein. Så da må du nesten vurdere om du ønsker å bli mett. 

Egg kan tilsettes de fleste supper. Ellers kan du lage kyllingsuppe, ha ekstra blomkål i blomkålsuppe osv. Kikerter, linser og bønner kan du ta i på slutten. 

Anonymkode: c55a1...bc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...