Gjest så plagsomt Skrevet 6. juni 2005 #1 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei! Sliter til tider med svie langt inni skjeden. Vasker meg fortiden med lactacyd en gang om dagen, og da svir det også i åpningen. Hadde for øvrig samme problem da jeg brukte vivag. Føler at problemet forverres ved inntak av mye sukker. Vet at dette ikke skyldes kjønnssykdom. Har hatt lignende, dog mye verre, akutte plager for et¨år siden. Dette var da katarr i skjeden som ble behandlet med dalacin. I forkant av dette var svien der da og. Spm mitt er om dette kanskje kan være sopp, som forverrer seg hvis den ikke behandles? Trodde imidlertid symptomene på sopp var kløe og utflod, noe jeg da ikke opplever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. juni 2005 #2 Del Skrevet 6. juni 2005 Høres ut som sopp! Prøv canisten, reseptfritt på apoteket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wendy Skrevet 6. juni 2005 #3 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvis problemet forverres ved høyt inntak av sukker ville jeg ha bestilt legetime! Hadde en bekjent som hadde Candida. Hun var svært plaget, men ved rett diagnose og behandling gikk det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 6. juni 2005 #4 Del Skrevet 6. juni 2005 Det hørtes veldig ut som sopp, ja! Det kan gjøre vondt både inni og utenpå, det kan også gjøre veeldig vondt under sex Ja, enig, siden det blir verre ved sukkerinntak kan du ta kontakt med legen din og forklare problemet.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elliss Skrevet 6. juni 2005 #5 Del Skrevet 6. juni 2005 Det kan være ganske mye det der...har du hvit tykk utflod? Hvis ikke er det nok ikke sopp, men heller en infeksjon av noe slag. Ikke bare begynne med en canesten kur hvis du ikke er helt sikker på at det er sopp. Det kan føre til at kroppen blir resistent mot behandlingen etterhvert, hvis det skulle vise seg at det ikke var det. Men da skal du nok ha gått på noen og altså..Så det er sikkert ikke stress å bare prøve ut en. Men hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg dratt til legen først, bare for å klargjøre ordentlig hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elliss Skrevet 6. juni 2005 #6 Del Skrevet 6. juni 2005 En liten rettelse...ser nå at du skriver at du ikke har utflod. Da hadde jeg dratt til legen hvis jeg hadde vært deg, for det er litt uvanlig å ikke ha denne karakteristiske utfloden i forbindelse med sopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå