secrets Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Jeg begynte tidligere i uken å miste litt av smakssansen, tenkte først at jeg bare ikke hadde spist på noen timer og derfor smakte ting rart. Var på jobb på torsdag og da hadde jeg en noen utenlandske kunder gjennom kassen. I går (fredag) var jeg slapp, følte meg ikke i form og begynte å kjenne en anelse til sår hals. I dag har jeg ikke i form, sår hals, tett i ørene og slapp. Tror dere det er grunn til bekymring eller tror dere at det bare er vanlig influensa? Vet at det ikke har kommet til Norge enda, men de har jo nevnt at man burde være litt våken for mennesker med hoste osv. Hilsen en som er litt hypokonder og som begynte å tenke på dette før jeg skulle legge meg 😂
Gjest ab123 Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Inkubasjonstiden er lengre enn noen få dager, så det tror jeg ikke er mulig. Uansett er det svært lite sannsynlig.
mammahjarte Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Eg har influensa nå og tenkje det same. Trur alle med sessong influensa føler seg litt truffet 😛 Det kjem nok til Norge og. Vil du væra først? 😛 Det er visst eit «ok» virus for friske å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå