Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om sangene

Anonymkode: afde3...801

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kan kalle seg for artister for tiden. Forferdelig, kan noen faktisk sitte og høre på denne sangen?

Anonymkode: c80c8...e0e

Skrevet

Ingen blir noengang som Britney. Hun er legendarisk uansett om hun ikke er like aktiv som artist lenger. Jeg elsker henne uansett hva andre synes. Hun har betydd så mye for meg gjennom oppveksten og livet. Har møtt henne også. Så søt dame!

Anonymkode: 20b7a...735

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen blir noengang som Britney. Hun er legendarisk uansett om hun ikke er like aktiv som artist lenger. Jeg elsker henne uansett hva andre synes. Hun har betydd så mye for meg gjennom oppveksten og livet. Har møtt henne også. Så søt dame!

Og ja, jeg elsker 90% av alle sangene og liker å høre på dem uansett fordi jeg bare elsker henne. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ja, jeg elsker 90% av alle sangene og liker å høre på dem uansett fordi jeg bare elsker henne. 

Hun er veldig flink. Er jeg enig i!

Anonymkode: afde3...801

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå måtte jeg faktisk le. Jeg høre på Britney Spears da jeg var fjortenår, men at hun er legendarisk? Hun er talentløs. Hun kan hverken skrive, synge eller spille instrumenter. Hun har forsøkt, men det hørtes helt elendig ut. Hun er en typisk sexsymbol forkledd som "artist." Vis litt hensyn til ekte artister. 

• Liker 5
Skrevet

Dette sier alt egentlig....

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen av oss på Kvinneguiden blir noengang som Britney, men det er jo mange artister som er mer legendariske enn henne. Britney er vel knapt en legende. Hun var superpopulær blant unge tenåringsjenter i noen få år. Greit at hun var spesiell for deg og mange jenter på din alder. Men hun betydde vel neppe mye for de som var født 5 år før og etter deg. 

Anonymkode: a605b...e21

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av oss på Kvinneguiden blir noengang som Britney, men det er jo mange artister som er mer legendariske enn henne. Britney er vel knapt en legende. Hun var superpopulær blant unge tenåringsjenter i noen få år. Greit at hun var spesiell for deg og mange jenter på din alder. Men hun betydde vel neppe mye for de som var født 5 år før og etter deg. 

Anonymkode: a605b...e21

Altså, Britney betydde noe for meg da jeg var mellom 14-17 år, men det var den gang. Trist at noen tror musikken til Britney er legandarisk, men på den annen side, mange syns jo Paradise Hotell er det mest underholdende programmet på TV og ser opp til bloggere og instagrammere... Heldigvis gjelder dette bare noen visse grupperinger. 

• Liker 4
Skrevet

Aldri vært fan av musikken hennes, men har syntes mye synd på henne. Hun fikk mye ufortjent dritt fra media og folk generelt i noen år. 

Anonymkode: 89bd6...8fb

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri vært fan av musikken hennes, men har syntes mye synd på henne. Hun fikk mye ufortjent dritt fra media og folk generelt i noen år. 

Anonymkode: 89bd6...8fb

Det er en annen sak. Syns også synd på henne, hun har slitt psykisk og fått mye tyn, men musikalsk er hun en katastrofe, men det gjelder flere enn Britney. 

Skrevet

Likte egentlig Spritneybears bedre. 

Anonymkode: 64378...84d

Skrevet

Synes Britney er kjempeflink med mange gode sanger. Hun har talent hun. Likte sangen soda pop av henne

Skrevet

Likte den nye sounden hennes etter sammebruddet. Get naked, freakshow, perfect lover osv...

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå måtte jeg faktisk le. Jeg høre på Britney Spears da jeg var fjortenår, men at hun er legendarisk? Hun er talentløs. Hun kan hverken skrive, synge eller spille instrumenter. Hun har forsøkt, men det hørtes helt elendig ut. Hun er en typisk sexsymbol forkledd som "artist." Vis litt hensyn til ekte artister. 

Vis litt hensyn til mennesker du. Til å være talentløs, så kommer verken du eller jeg til å bli like suksessfull og rik som henne. 

Anonymkode: 9f38d...c5e

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette sier alt egentlig....

Når er dette fra egentlig ? Ser ut som det er relativt nylig? 

Skrevet
Akkurat nå, Alex_rude skrev:

Når er dette fra egentlig ? Ser ut som det er relativt nylig? 

Så no at det var 2016😅

Skrevet

Britney var utrolig dyktig som danser og performer da hun var på sitt største. Hun var berømt på en måte jeg ikke tror noen kjendiser er i nærheten av i dag. Hun har betydd mye for meg i oppveksten og i mine øyne er hun en legende.

Anonymkode: a5e10...bd1

• Liker 3
Skrevet

Hun er ikke min tekopp, klarer ikke den brekingen hennes. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun var berømt på en måte jeg ikke tror noen kjendiser er i nærheten av i dag. Hun har betydd mye for meg i oppveksten og i mine øyne er hun en legende.

Anonymkode: a5e10...bd1

Det stemmer jo ikke, men det føles sikkert sånn for deg som var fan. Taylor Swift f.eks, tror hun er ganske mye større enn Britney noen gang var, men så har Taylor talent også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...