AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Altså, følge de på rommet, «pakke de inn» og si god natt. Når sluttet dere med dette? Og de bare «legger seg selv» og de kommer og sier god natt selv, på stua etc? Har 10 og 12 åring og følger de fremdeles på rommet. Mener at jeg selv i den alderen gikk selv 🤔 Anonymkode: 90f68...a81
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Trur vi var 9 og 11 år. Bare la oss sjølv etter tannpussen. Anonymkode: b842c...928
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Begynte med at hun gikk selv ved 7-8 års alderen, og så kom jeg etter med vann og innpakking i dyna og sa god natt. Rundt ti års alderen sa vi god natt på stua, og jeg gikk ikke etter. Anonymkode: bc6c7...724 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Jeg skal gjøre det så lenge jeg får lov. Har en niåring nå, som gjerne vil at jeg skal ligge der litt før jeg går igjen og det gjør jeg med stor glede, skal fortsette med det også så lenge får lov. Anonymkode: c35a7...511 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 Jeg har en 8 åring, og jeg tenker at jeg er heldig som får lov til å være med å legge henne ennå. Vi har 10-15 min hvor jeg ligger ved siden av henne i senga, og det er egentlig da vi får snakket om alle tingene som er vanskelig å snakke om, eller som ikke blir tatt opp i løpet av en dag. Da får jeg høre hva som skjer på skolen, om noe er bra eller dårlig, eller hun spør om ting hun lurer på. Så jeg har tenkt til å fortsette med det så lenge jeg får lov. Håper vi fremdeles har den skravletiden når hun er 15 jeg 😂 Anonymkode: 45570...ef4 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #6 Skrevet 1. februar 2020 10 åringen her legger seg selv, men må få beskjed om at nå er det natta. Sier at hun må gå på badet og legge seg. Rommet er ved siden av stua så hun kommer å sier god natt når hun kommer fra badet. Anonymkode: 2896e...696
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #7 Skrevet 1. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 10 åringen her legger seg selv, men må få beskjed om at nå er det natta. Sier at hun må gå på badet og legge seg. Rommet er ved siden av stua så hun kommer å sier god natt når hun kommer fra badet. Anonymkode: 2896e...696 Blir med inn på rommet om hun ønsker det. Anonymkode: 2896e...696
Arkana Skrevet 1. februar 2020 #8 Skrevet 1. februar 2020 Mine er 7, 9 og 11 og vi følger dem fremdeles inn (de to yngste pusser vi dessuten tennene på), gir dem kyss og klem og sier god natt. Synes det er en hyggelig kveldsrutine og ser ingen grunn til å slutte så fremt ikke barnet selv ønsker det.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #9 Skrevet 1. februar 2020 Min 14-åring insisterer fortsatt på at jeg følger henne i seng 😄 Bare koselig det, hun er fortsatt en skikkelig koseklump (ikke spesielt umoden, men lite tenåringsfakter enn så lenge). Yngste på 8 vil også ha masse kos før jeg kan gå fra. Anonymkode: 40605...66e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #10 Skrevet 1. februar 2020 Rundt 10 års alderen. Dette vil gli seg til selv utifra barnas behov. Kommer alltid innom for å si god natt, slå av lys osv. Av og til følger jeg de i senga enda.. mest for å prate litt om det er noe. Anonymkode: 3fc45...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå