Gå til innhold

Hva synes dere om menn som bruker sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de være kjærestematerialet?

Eller er du blant de som fortsatt lever i det forrige århundret hvor sminke var for kvinner og jeans var for menn?

Anonymkode: 67dc4...f88

Skrevet

Så man må leve i forrige århundre for å ikke være tiltrukket av menn med sminke? 

Anonymkode: 40e16...e06

• Liker 28
  • Nyttig 4
Skrevet

En mann med sminke blir altfor feminint for meg. Trodde kvinner i jeans var akseptert for mange herrens år siden😅

Anonymkode: 5578a...392

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så man må leve i forrige århundre for å ikke være tiltrukket av menn med sminke? 

Anonymkode: 40e16...e06

Jeg tenkte samme tanken som deg så da trenger jeg ikke å gjenta det som allerede er blitt skrevet. 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor et så svart/hvit spørsmål? Liker man ikke sminke på menn, så kan man ikke like jeans på kvinner? 😳

Nei jeg liker ikke sminke på menn, men jeg bruker så å si ikke sminke selv som kvinne, eyeliner daglig og mascara i tillegg når jeg skal pynte meg. Så du kan si når jeg nesten ikke liker sminke på meg selv, så liker jeg det heller ikke på menn 😅

Anonymkode: eee16...639

• Liker 5
Skrevet

Butwhy? 

• Liker 2
Skrevet

Neida jeg lever i riktig århundre, men jeg anser menn som sminker seg som mer feminine enn maskuline. 

Men jeg har absolutt ikke noe imot at menn velger å sminke seg, det er opp til hver enkelt å gjøre som det passer. 

• Liker 1
Skrevet

Det var jo menn som brukte sminke i forrige århundret. Spesielt 80-tallet. 

Sminke for menn kommer nok til å bli mer vanlig med tiden. Det er mye penger tjene på kvinner og sminke hvorfor ikke tjene  penger på menn også? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nope.

Endret av av0cado
Skrevet

Jeg synes ikke noe om de som legger bedre winged eyeliner enn meg. 

Skrevet

Litt rart egentlig, men jeg liker menn som styler seg litt opp, former skjegget litt, øyebryna og håret. Det er fint:)

Sminke godtas kun om det er for å dekke solbrenthet eller kviser. 

Anonymkode: b3587...09b

• Liker 4
Skrevet

Eg liker menn som oppfører seg og ser ut som mannfolk. Ikkje kvasi metro seksuell femiklatt som bruker meir tid på badet enn meg. 

Anonymkode: f0883...799

• Liker 12
Skrevet

Nei takk, liker litt maskuline menn. 

Anonymkode: 2cf69...014

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, Katten.2.0 said:

Butwhy? 

Jeg hadde en kompis som sminket seg for å dekke over noe utslett/kviser i godt voksen alder. Da var jo sminken gjort slik at man ikke skulle se at han sminket seg. Synes det er noe ganske annet enn om man sminker seg slik at folk skal se at man er sminket. Selvsagt lov begge deler, men i det første tilfelle så ser jo de færreste at en bruker sminke. 

Anonymkode: d2ce1...ac7

Annonse
Skrevet

Liner og leppestift er too much... men hadde ikke brydd meg hvis det er snakk om mattende pudder, litt fiksing av bryn eller lignende. 

Anonymkode: 3fed6...60b

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde en kompis som sminket seg for å dekke over noe utslett/kviser i godt voksen alder. Da var jo sminken gjort slik at man ikke skulle se at han sminket seg. Synes det er noe ganske annet enn om man sminker seg slik at folk skal se at man er sminket. Selvsagt lov begge deler, men i det første tilfelle så ser jo de færreste at en bruker sminke. 

Anonymkode: d2ce1...ac7

Får ikke inntrykket av at subtil sminke for å dekke over utslett er det TS sikter til.

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Det viktigste for meg, er at alle gjør det de føler for. Om min mann vil bruke sminke, værsågod. Kjenner flere som bruker foundation når de går ut på byen. Eksen min tok også litt mascara på vippene.  

Skrevet

Synes det er fint med en mann som tar vare på huden sin og bruker hudpleieprodukter og noe sminke er greit - så lenge det går i pudder og at han kanskje fikser brynene/farger de hvis de er helt lyse feks. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde kunne tenkt meg at min forlovede tok bedre vare på huden. Den blir litt tørr og han skulle virkelig brunt fuktighetskrem.. 

han kan finne på å ta litt concealer fra meg hvis han en kvise, men hadde ikke likt om han hadde full makeup look nei. 

Anonymkode: 1dc1b...958

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...