AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Hei! Jeg og en venninne har vært nære venner i noen år nå, men hun har en ganske nedlatende måte å snakke til meg på, spesielt om utseende mitt. Noen eksempler på dette kan være at når vi er på klesbutikker sammen, så sier hun alltid noe negativt om de klærne jeg ser på. For en uke siden snakket vi om brillene jeg skulle få tilsendt i posten og da presterte hun å si med en nedlatende tone ´´jeg er spent på hvordan det kommer til å se ut'' For noen dager siden fikk jeg omsider brillene jeg hadde bestilt, men hun kommenterte absolutt _ingenting_ når hun så meg med de på. Jeg vil jo si at det er naturlig at man kommenterer slike ting når man er venninner. Ellers har det vært kommentarer på hårfargen jeg har, at jeg blir veldig sånn og sånn i ansiktet med de ulike typene hårfarge og at jeg ikke kler ditt og datt, bare at hun som regel har sagt det på en litt mer forsiktig måte så det ikke skal virke alt for frekt. For en stund siden skulle jeg bleke mitt mørke hår blondt for å få det i en lysere brun tone, og da presterte hun å si at jeg kom til å se ut som en russisk hore med blondt hår😳 Det er mange flere episoder hvor hun snakker nedlatende om utseende mitt, men det blir et fryktelig langt innlegg om jeg skal skrive alt. Jeg er klar over at jeg kan være litt hårsår til tider, men jeg kunne aldri funnet på å si noe stygt til mine nærmeste venninner, og jeg lurer virkelig på hva hun er ute etter å oppnå med det. Jeg kan legge til at jeg får kommentarer daglig på at jeg er pen, men uansett om jeg ikke hadde vært det, så sier man ikke negative ting om utseendet til en venninne.. Anonymkode: 59ca0...dbb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Høres ut som hun er sjalu og driver med hersketeknikk for å selv føle seg bedre. Les deg opp på hersketeknikk og hvordan du kan svare tilbake. Jeg merker folk i arbeidslivet er fæle på hersketeknikker. Og folk ellers i livet også. Anonymkode: ef2f0...c22 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Hun er sjalu. Hun vil at du skal bli usikker.. kanskje ikke bevisst, men ubevisst. mindreverdighetskompleks og dårlig selvtillit. Helst hadde hun ønsket at du såg ut som et dass, slik at hun fikk stråle Anonymkode: ef9e5...778 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Slik skal ikke venninner være. Dump! Anonymkode: 9d0ed...e82
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #5 Skrevet 12. februar 2020 Hun høres for ærlig ut men jeg kunne også sagt det om russisk hore med blondt hår for alle vet at man ikke kan farge oppå blondt hår hjemme, det blir oransj og ser trashy ut så der tror jeg ikke hun mente noe negativt om utseendet ditt bare beskrivende advarsel til at det kom til å være noe du angret på! Anonymkode: 907ad...1bf
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #6 Skrevet 23. februar 2020 På 2.2.2020 den 0.29, AnonymBruker skrev: Slik skal ikke venninner være. Dump! Anonymkode: 9d0ed...e82 Dette! Herregud for en frekk venninne, Jeg hadde ikke orket å ha et forhold til henne! Anonymkode: 24c99...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå