Gå til innhold

Turn off med bryster som har arr etter brystreduksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det turn off? Kunne du blitt sammen med en kvinne som har det?

Anonymkode: 69144...ecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er det som stopper han fra å bli sammen med deg, er han vel ikke noe å ha uansett... 

• Liker 8
Skrevet

Noen vil syns det er turn off, andre (De aller fleste vil jeg tro) vil ikke bry seg. 

Anonymkode: 9d76b...aea

Skrevet

Jeg har aldri fått negative kommentarer på mine arr. Noen har lurt på hva det var, men aldri turn off. 

Puppene mine ser smashing ut etter operasjonen, hvorfor skulle ikke det slå an 😉

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, kaleidoskop skrev:

Jeg har aldri fått negative kommentarer på mine arr. Noen har lurt på hva det var, men aldri turn off. 

Puppene mine ser smashing ut etter operasjonen, hvorfor skulle ikke det slå an 😉

Men har du sånne tynne hvite arr? Jeg har stygge arr, blitt mørke og litt brede. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men har du sånne tynne hvite arr? Jeg har stygge arr, blitt mørke og litt brede. 

Litt varierende. Brystvortene er fine, selve streken ned er litt tykkere. Det er "klumper" helt uti kanten med litt hud der snittet er avsluttet. Ser arrene, men plager meg ikke. 

Er det lenge siden du tok operasjon? 

Skrevet
3 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Litt varierende. Brystvortene er fine, selve streken ned er litt tykkere. Det er "klumper" helt uti kanten med litt hud der snittet er avsluttet. Ser arrene, men plager meg ikke. 

Er det lenge siden du tok operasjon? 

Ja, 3 år. Kjenner ei som hadde pene arr allerede en mnd etterpå. Kun tynne streker som bare var litt røde.

Skrevet
1 hour ago, kaleidoskop said:

Mener virkelig det ikke vondt, men ifølge bilder på nettet så ser samtlige firkantede ut og virkelig ikke bra

Anonymkode: 2a3bf...75a

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, 3 år. Kjenner ei som hadde pene arr allerede en mnd etterpå. Kun tynne streker som bare var litt røde.

Er ca 8 år siden jeg tok, tror det tok nærmere 5 år før de sluttet å være røde. Og vi har sikkert forskjell på hvordan huden vår gror. 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mener virkelig det ikke vondt, men ifølge bilder på nettet så ser samtlige firkantede ut og virkelig ikke bra

Anonymkode: 2a3bf...75a

Jeg vet ikke hvordan andre sine ser ut, bare mine :) vet ikke hva du mener med firkantet. De er jo bare forminsket og løftet. Høres rart ut at de har en annen form. 

men i forhold til hvordan puppene mine var så ser de så mye bedre ut nå, til tross for arr. Jeg hadde helt enorme og store pupper. De var tunge og hang langt nede på magen. Trening var tungt og vanskelig og endte ofte opp med hodepine. Nå er puppene der de skal være. Jeg går jo stort sett med klær på, så litt arr gjør meg ikke noe :) har også et arr etter blindtarmbetennelse, fjerning av føflekker og en stor kvist jeg skar meg på i barnehagen på som liten på magen. Ingen av dem plager meg :)

Skrevet

Jeg har hatt sex med ganske mange menn etter min brystreduksjon. Har aldri blitt møtt med noe annet enn entusiasme.

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært fint om menn kan svare i denne tråden:)

Skrevet

Det er pupper! Yay! 😁

-mann

Anonymkode: 74575...eff

• Liker 7
Skrevet

pupper er pupper, og arr kan være sexy 

• Liker 1
Skrevet

Hva med keisersnitt arr? Er det ansett som stygt? Mine er ganske mørke og litt skjeve siden det skjedde i hui og hast.

Anonymkode: 18b0c...87e

• Liker 1
Skrevet

Om arr gjør at en mann ikke tenner på meg så er han ikke mye å samle på. Man får ikke gjort så mye med arr. 

Anonymkode: d7f87...ffc

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må dere slutte å henge dere opp i turnoff, selvsagt kan de aller, aller fleste være sammen med noen med arr, herregud, hvor skal verden ende???? 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med keisersnitt arr? Er det ansett som stygt? Mine er ganske mørke og litt skjeve siden det skjedde i hui og hast.

Anonymkode: 18b0c...87e

Jeg har spurt partnere om hvorfor de ikke kommenterte hastesnittet mitt, fler hadde ikke tenkt over det og visste ikke engang at det var et keisersnitt. Føler ikke det har noe å si overhode :) og mitt er fremdeles rødt og keloid etter 8 år.

Har også arr etter brystreduksjon så føler meg ikke så fjong, men ikke fått noen negative reaksjoner på dette, heldigvis syns ikke arrene med mindre man studerer puppene i lyset. Får høre at jeg har vakre bryst.

Anonymkode: 48fd5...2c5

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt partnere om hvorfor de ikke kommenterte hastesnittet mitt, fler hadde ikke tenkt over det og visste ikke engang at det var et keisersnitt. Føler ikke det har noe å si overhode :) og mitt er fremdeles rødt og keloid etter 8 år.

Har også arr etter brystreduksjon så føler meg ikke så fjong, men ikke fått noen negative reaksjoner på dette, heldigvis syns ikke arrene med mindre man studerer puppene i lyset. Får høre at jeg har vakre bryst.

Anonymkode: 48fd5...2c5

👍🏻

Skrevet

Så få mannfolk som svarer her da.... men dem som ikke svarer syns sikkert det er turn-off.

Skrevet
På 1.2.2020 den 21.37, AnonymBruker skrev:

Jepp, jeg hadde kysset arrene dine😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...