Luckiness Skrevet 1. februar 2020 #1 Del Skrevet 1. februar 2020 Er det noen som kan anbefale vintervotter til småbarn? Votter som holder hendene varme, er lett å ta på men samtidig sitter godt og greie å bevege hendene i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twig Skrevet 1. februar 2020 #2 Del Skrevet 1. februar 2020 Reimatec ote, Didrikson biggles og hestra (med uttagbart ullfor, foretrekker å ha strikka votter inni heller). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Del Skrevet 1. februar 2020 Kjøpte faktisk noen på hm. Og de har holdt bedre på varmen enn de dyrere typene jeg har kjøpt. Anonymkode: 6ed16...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 1. februar 2020 #4 Del Skrevet 1. februar 2020 Det spørs hvor smått småbarn, men jeg anbefaler enten reima eller hestra polvotter. Men som forrige sa, jeg har også hatt god erfaring med hm. (Men det er mange år siden.) Hestra med uttagbar vott funker til større småbarn (fra tre år), men jenta mi som alltid er kald kan ikke bruke den votten som følger med. Hun må bruke tova votter inni istedet for å holde varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Del Skrevet 1. februar 2020 Er det snakk om 1-2 åring ville eg bare gått for ullvotter. Tykke polvotter drar de fort av fordi det hindrer dem såpass mye i lek og utforskning. Og tommelen holder seg sjeldent hjemme der tommelen skal være. Og en mindre ullvott kan en stappe godt innunder ermet på dressen og blir da vanskeligere å dra av. Jobber i barnehage og ser at barna med KUN polvotter ofte blir gående uten votter (de blir dratt av så fort vi tar de på igjen) og de med tynnere ullvotter holder varmen og går med vottene på hele utetiden. Kan alternativt ha begge deler; ullvotter de fleste dager og polvotter de dagene de er skikkelig kaldt. Regner det er regnvotter best. Anonymkode: e19fe...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #6 Del Skrevet 1. februar 2020 Hjemmestrikka votter av modellen barnehagevott er det eneste vår halvannet åring aksepterer å ha på hendene. Alt annet blir revet av i en viss fart. Anonymkode: 48123...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #7 Del Skrevet 1. februar 2020 Nøstebarn sin barnehage vott ☺️ Anonymkode: 1ff21...d9a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #8 Del Skrevet 1. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nøstebarn sin barnehage vott ☺️ Anonymkode: 1ff21...d9a Dette er den eneste min toåring godtar. Anonymkode: bb428...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslojente1980 Skrevet 1. februar 2020 #9 Del Skrevet 1. februar 2020 Hestra fjellvott😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 1. februar 2020 #10 Del Skrevet 1. februar 2020 Vi bruker hjemmestrikka ulvott med regnvott over, utan foring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #11 Del Skrevet 1. februar 2020 Vi har polvotter fra Reima og hjemmestrikkede tovede votter når været passer bedre til det. Anonymkode: a72d0...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #12 Del Skrevet 1. februar 2020 Liker disse: https://www.polarnopyret.no/barneklaer/accessoirer-ovrig/votter-hansker/stripete-votter-ull-toybare-morkbla-60438530-483 Enkel å ta på, og beholdes på. Anonymkode: 15707...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #13 Del Skrevet 1. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det snakk om 1-2 åring ville eg bare gått for ullvotter. Tykke polvotter drar de fort av fordi det hindrer dem såpass mye i lek og utforskning. Og tommelen holder seg sjeldent hjemme der tommelen skal være. Og en mindre ullvott kan en stappe godt innunder ermet på dressen og blir da vanskeligere å dra av. Jobber i barnehage og ser at barna med KUN polvotter ofte blir gående uten votter (de blir dratt av så fort vi tar de på igjen) og de med tynnere ullvotter holder varmen og går med vottene på hele utetiden. Kan alternativt ha begge deler; ullvotter de fleste dager og polvotter de dagene de er skikkelig kaldt. Regner det er regnvotter best. Anonymkode: e19fe...0e7 Vi har gjort dette, men nå etterlyser barnehagen polvotter. Ungen prøver å gripe, men får ikke til i ullvotten. Anonymkode: f5b85...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigga Skrevet 2. februar 2020 #14 Del Skrevet 2. februar 2020 Nøstebarn! De vottene oppfyller alle de kriteriene Ts hadde👍🏼 Litt dyre i innkjøp, men utrolig holdbare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #15 Del Skrevet 2. februar 2020 Ene min likte strikke votter med uforet regnvott, den andre Nøstebarn barnehagevott når de var små. Anonymkode: d88ed...ac3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #16 Del Skrevet 2. februar 2020 Hestra babyzip!! Anonymkode: 4ea84...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 2. februar 2020 #17 Del Skrevet 2. februar 2020 Jeg syns Nøstebarn sine barnehagevotter er veldig gode. Ull inni og ikke så tykke, så de er lette å leke med. Bare husk å vreng dem når de skal tørke, så de ikke begynner å lukte. Men ellers varierer jeg vottebruken etter føret. Om det er tørt ute, snø eller ikke snø, syns jeg bare strikkede ullvotter er veldig bra, tovede eller ikke tovede (tovede som ikke er så tykke syns jeg kanskje er best). Og så regnvott over om det er vått. Når det er skikkelig kaldt, syns jeg Hestra sine med løs ullvott inni er supre, jeg har faktisk aldri opplevd at barna har blitt kalde på hendene da, selv med mange minus. Polvotter er jeg ikke så glad i, syns ull varmer bedre og barna klager fort over votter som blir for tykke og klumpete. Dessuten varmer ull selv om den blir våt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #18 Del Skrevet 2. februar 2020 Vi har hatt flere ulike, men Didriksons Biggles-votter med lang glidelås er det vi er mest fornøyd med. De er enklest å få på, og sitter godt. Har andre fra Reima, PoP osv, men de er mye vanskeligere å få på plass tommelen i. Anonymkode: 399bf...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvisten Skrevet 2. februar 2020 #19 Del Skrevet 2. februar 2020 Nøstebarn sine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #20 Del Skrevet 2. februar 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Nøstebarn sin barnehage vott ☺️ Anonymkode: 1ff21...d9a Vil også slå et slag for skinnvottene fra nøstebarn. De er vindtette, så varmer mer enn strikka ullvotter, og barna får ikke så lett tørre hender. Anonymkode: 473b5...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå