AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Hvor mange dpo fikk dere positiv el-test igjen? Og fikk dere positiv g-test samtidig, eller slo den senere ut? har litt uregelmessig syklus og fikk positiv el-test for ca 2 uker siden, og fikk et innfall i kveld om å teste igjen. Fikk to klart positive el-tester, men negativ g-test. Men i og med at jeg har uregelmessig syklus så vet jeg ikke helt hvor lenge som er normalt for meg å gå etter eggløsning og mens.. Anonymkode: 42f40...06c
snurk Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 De aller fleste har en lutealfase på 14 dager. Det vil si hvis du hadde el for 2 uker siden burde du fått mensen nå 😊
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Selv om eggløsningstester kan slå ut på hcg, så er de mindre sensitive enn en vanlig graviditetstest ville vært. Mao om graviditetstesten blir negativ er det ikke derfor eggløsningstesten blir positiv. Anonymkode: 67a86...bae 2
autorain Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Jeg hadde en del el-tester igjen når jeg fikk min første postive g-test, så jeg tok en el-test samtidig, og den var positiv. 10 dpo😊
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #5 Skrevet 3. februar 2020 Takk for svar! Venter på mensen enda, får ta ny test om noen dager om det ikke skjer noe. 15-16 dpo (siden positiv el-test) nå. Anonymkode: 42f40...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå