Alv 79 Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Mange symptomer på gravid men test er negativ. Prøvde hjemme test med bakepulver den viste positiv. Er kvalm. Trøtt. Kvisette. Amper.hodepine. har også Sluttet spise enkelte mat ting som jeg elsker før. Ha sjokolade vill jeg ikke ha og det elsket jeg kunne ikke leve uten. Hadde rar mens kun 2 dager. Blir fort sliten. Puppene er ømme. Skal ha mens om 5 dager. Hatt det slik i flere uker. Hva gjør jeg. Har hatt så mange leger.er med Nei desverre at jeg ikke orker å dra flere ganger. Spontan aborten i august har satt dype spor Hva tenker dere ?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Er syklusene dine regelmessige? Tester du etter EL? De fleste har jo en lutealfase på ca 14 dager, så om du er 9 dpo og har hatt det slik i flere uker allerede er jeg redd der er prøverhysteriet som har tatt deg. Tro meg, vi er mange som er rammet av det. Ingen kjenner på rare ting i kroppen som oss prøvere. Men bakepulvertest og andre slike «tester» må du holde deg langt unna, kun graviditetstester som er verdt å bruke tid på Anonymkode: 1c6a3...b9f
Mozarellalover Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 13 timer siden, Alv 79 skrev: Mange symptomer på gravid men test er negativ. Prøvde hjemme test med bakepulver den viste positiv. Er kvalm. Trøtt. Kvisette. Amper.hodepine. har også Sluttet spise enkelte mat ting som jeg elsker før. Ha sjokolade vill jeg ikke ha og det elsket jeg kunne ikke leve uten. Hadde rar mens kun 2 dager. Blir fort sliten. Puppene er ømme. Skal ha mens om 5 dager. Hatt det slik i flere uker. Hva gjør jeg. Har hatt så mange leger.er med Nei desverre at jeg ikke orker å dra flere ganger. Spontan aborten i august har satt dype spor Hva tenker dere ? Jeg tenker at sånn har jeg det også denne syklusen, men at hele kroppen min sier at jeg ikke er gravid likevel. Vi får jo bare håpe at du har testet for tidlig men er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå