Gå til innhold

Hva tenker dere om menn/ gutter som prøver seg på enkle jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vokste opp med en jente som var veldig enkel. Noen år eldre enn meg, og familien min hadde alltid åpen dør for henne. Mentalt var hun på nivå med et barn hele livet, men da hun ble tenåring var det en del menn som prøvde å lokke henne med seg ut. (Hun var absolutt ikke noe kjæresteemne. Og en gang kan jeg huske at faren min jagde en av disse beilerne). 

En av disse giftet seg, og jeg kjenner kona hans. Men klarer ikke å få respekt for en sånn fyr. Som flere ganger prøvde seg på en stakkars mentalt tilbakestående dame. Og som attpåtil var voksen, i tyveårene, da han gjorde fremstøt.

Hadde en elev på ungdomsskolen for to år siden. Nå hører jeg det er samme tendensene rundt henne. Hva i all verden feiler det sånne menn?

Anonymkode: c9ddb...36f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del/mange menn er enkle skruer som bare er ute etter å få dyppet penis i en vagina.

Dette er losers, men det er mange av dem.

Skrevet

Enten er de ute etter sex, eller så feiler det dem noe. Jeg kjenner et par menn som har giftet seg og fått barn med litt enkle damer, det virker rett og slett som at de har gjort det bevisst fordi de får være sjefen i forholdet og kan behandle dama som de vil. 

Anonymkode: 54c29...b53

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, DominantHr skrev:

En del/mange menn er enkle skruer som bare er ute etter å få dyppet penis i en vagina.

Dette er losers, men det er mange av dem.

De er ikke bare losers, de er overgripere. 

• Liker 3
Skrevet

Denne mannen som giftet seg med ei jeg kjenner, er en respektert og godt likt mann. Men jeg klarer ikke å ha respekt for sånne mennesker, og prøver å holde meg litt unna han.

Disse jentene er ikke bare litt enkle, men mentalt tilbakestående. Dette er noe alle vet, men dessverre ser det ut til at noen menn tiltrekkes av akkurat dette.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne mannen som giftet seg med ei jeg kjenner, er en respektert og godt likt mann. Men jeg klarer ikke å ha respekt for sånne mennesker, og prøver å holde meg litt unna han.

Disse jentene er ikke bare litt enkle, men mentalt tilbakestående. Dette er noe alle vet, men dessverre ser det ut til at noen menn tiltrekkes av akkurat dette.

Ja. Overgripere gjør det. Fordi de er overgripere. 

Blir sinna av å lese sånt som DominantHr over her skriver. Det er bagatellisering av alvorligheten med en slags "menn er enkle"-retorikk. Det er ikke greit å bortforklare overgrep sånn, og det er det altfor mange menn som gjør. 

• Liker 2
Skrevet

Neiida, det går fint. Disse jentene klarer å snakke for seg selv, gjør de ikke? Hvis ikke, hvor setter vi grensen. Ved hvilken diagnose? CP? Lett autisme? Hva?

Anonymkode: 25d23...8d2

Skrevet
4 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ja. Overgripere gjør det. Fordi de er overgripere. 

Blir sinna av å lese sånt som DominantHr over her skriver. Det er bagatellisering av alvorligheten med en slags "menn er enkle"-retorikk. Det er ikke greit å bortforklare overgrep sånn, og det er det altfor mange menn som gjør. 

Sant. Han ene av de jeg skrev om over her har faktisk blitt anklaget for flere voldtekter. Og han andre er ikke frisk i hodet. Har skremt bort barna sine. Disse to er gift med kvinner som helt klart er psykisk utviklingshemmede. Jeg har ikke mye med dem å gjøre lenger, etter at jeg fikk vite disse tingene. 

Anonymkode: 54c29...b53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...