Jalee Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Hei. Var på nattevakt natt til lørdag. Da jeg kom hjem ga jeg samboeren en BJ og vi hadde sex i en times tid. Han kom ikke og jeg var trøtt så orket ikke mere og ville sove. Nå er han sur på meg for at han ikke fikk kommet (jeg kom sånn typ 7 ganger). Har han rett til å være sur på meg? Er forvirret. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Nei men det er lov å føle seg skuffet men ikke værre enn å ta en ny runde i dag. Anonymkode: c7569...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Sex er da mer enn orgasme.... Anonymkode: e2a9c...161 4
Jalee Skrevet 1. februar 2020 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2020 Han sier "du skulle ikke ha startet noe du ikke skulle fullføre, sov godt jo". Hvem sier sånt?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 Hm litt rart å ikke komme når sexen varer 1 time... Har han trent seg opp til å holde ut lenge? Eller, når du sier at dere hadde sex mente du kanskje at han slikka og fingra deg? I såfall var det egoistisk ja Anonymkode: 136ac...b27 4
Jalee Skrevet 1. februar 2020 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm litt rart å ikke komme når sexen varer 1 time... Har han trent seg opp til å holde ut lenge? Eller, når du sier at dere hadde sex mente du kanskje at han slikka og fingra deg? I såfall var det egoistisk ja Anonymkode: 136ac...b27 Ikke noe slikking og fingring her.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #7 Skrevet 1. februar 2020 Får du orgasme av BJ? Anonymkode: 61ac1...dde
Gjest Warrior Skrevet 1. februar 2020 #8 Skrevet 1. februar 2020 Synes jeg har lest akkurat dette på kg for ikke så lenge siden😂 Hvorfor i all verden kom han ikke? Sex en time uten å komme? Jeg hadde dødd! Rett og slett umulig.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #9 Skrevet 1. februar 2020 4 minutter siden, Jalee said: Ikke noe slikking og fingring her. Så det var 1 time med penetrering? Der du kom 7 ganger og han ikke? Hver sin lyst, det der hadde ikke jeg gidda Anonymkode: 136ac...b27 4
Gjest Warrior Skrevet 1. februar 2020 #10 Skrevet 1. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får du orgasme av BJ? Anonymkode: 61ac1...dde Hun skrev jo de hadde sex også.
Jalee Skrevet 1. februar 2020 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2020 10 minutter siden, Warrior skrev: Synes jeg har lest akkurat dette på kg for ikke så lenge siden😂 Hvorfor i all verden kom han ikke? Sex en time uten å komme? Jeg hadde dødd! Rett og slett umulig. En time, var digg det skal jeg innrømme. Hadde jeg ikke vært så trøtt hadde det ikke vært noen sak.
Oppgitt78 Skrevet 1. februar 2020 #12 Skrevet 1. februar 2020 14 minutter siden, Warrior skrev: Sex en time uten å komme? Jeg hadde dødd! Rett og slett umulig. Vi er alle forskjellige. 1
Gjest Warrior Skrevet 1. februar 2020 #13 Skrevet 1. februar 2020 58 minutter siden, Jalee skrev: En time, var digg det skal jeg innrømme. Hadde jeg ikke vært så trøtt hadde det ikke vært noen sak. En time med sex er digg ja, men uten å komme? Det er umulig! Har kommet minst to ganger på den tiden der😂Sliter fyren med å komme eller?
Jalee Skrevet 1. februar 2020 Forfatter #14 Skrevet 1. februar 2020 2 timer siden, Warrior skrev: En time med sex er digg ja, men uten å komme? Det er umulig! Har kommet minst to ganger på den tiden der😂Sliter fyren med å komme eller? Ikke til vanlig
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #15 Skrevet 2. februar 2020 Lå han å sov når du kom hjem? Jeg har skikkelige probleme med å komme hvis det blir sex rett etter at jeg har sovet, da kan jeg holde på en times tid uten å komme Er ikke sikkert det er vanlig for menn generelt, men er det for meg, jeg foretrekker å ha sex på kveldstid :) Men uansett hva grunnen var, så er det jo idiotisk å bli sint, skuffa ja. Men snakk med han om hvorfor han oppførte seg slik, jeg hadde blitt sint på min partner hvis jeg var i din situasjon Anonymkode: fb888...7e6 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. februar 2020 #16 Skrevet 2. februar 2020 Kunne han ikke bare avslutte på egen hånd (bokstavelig talt). Enkelte er bare helt hjelpeløse.....
Jalee Skrevet 2. februar 2020 Forfatter #17 Skrevet 2. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lå han å sov når du kom hjem? Jeg har skikkelige probleme med å komme hvis det blir sex rett etter at jeg har sovet, da kan jeg holde på en times tid uten å komme Er ikke sikkert det er vanlig for menn generelt, men er det for meg, jeg foretrekker å ha sex på kveldstid Men uansett hva grunnen var, så er det jo idiotisk å bli sint, skuffa ja. Men snakk med han om hvorfor han oppførte seg slik, jeg hadde blitt sint på min partner hvis jeg var i din situasjon Anonymkode: fb888...7e6 Han lå og sov ja, skulle overraske han siden vi snakket om det før jeg dro hjemmefra kvelden før. Kanskje det er tilfellet at han sliter med å komme hvis han sover, ja. Har ikke skjedd før så har ikke noe referansepunkt. Han er ikke sur nå lenger da, fikk kommet i dag morges hahaha
Oppgitt78 Skrevet 2. februar 2020 #18 Skrevet 2. februar 2020 3 timer siden, Alterego666 skrev: Kunne han ikke bare avslutte på egen hånd (bokstavelig talt). Enkelte er bare helt hjelpeløse..... Noen ganger, så må man ta saken i sine egne hender, for å (ut)løse ev. problemstillinger. 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå