AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Jeg skal investere i en 3-seters, den kan gjerne være litt dyr. Liker spesielt Cosima fra Bolia, eller Mags fra Hay. Noen som har tips på andre som ligner på disse? : Anonymkode: d6684...d78
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Carmo fra BoConcept. Har hatt den i et år og er superfornøyd. Anonymkode: a1fa5...778
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #3 Skrevet 2. februar 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Carmo fra BoConcept. Har hatt den i et år og er superfornøyd. Anonymkode: a1fa5...778 Takk for tips, den var veldig fin! Er den myk å sitte i? Viktig for meg med en myk sofa. Anonymkode: d6684...d78
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips, den var veldig fin! Er den myk å sitte i? Viktig for meg med en myk sofa. Anonymkode: Den er ikke myk. Jeg vil at den er fast, men ikke hard. Vi hadde myk sofa før og det likte jeg ikke. Mener at den hay sofaen er ganske hard og at denne fra BoConcept er mykere, men det kan være at jeg husker feil. Anonymkode: a1fa5...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå