AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #61 Skrevet 12. februar 2020 Enkelt og greit fordi jeg misliker notifications - både her og ellers. Finner det stressende og masete av en eller annen grunn. Så at det popper opp masse greier om at noen har likt innleggene mine, sitert meg eller lignende unngår jeg ved å skrive som AB. Anonymkode: e64f4...64b 1
PassionatePatti Skrevet 13. februar 2020 #62 Skrevet 13. februar 2020 Under "svada-tråder" poster jeg alltid under nick, ellers holder jeg meg til AB, da ulike meninger er svært upopulært her inne. Dessverre får det et dårlig rykte da mange bruker AB til å gjemme seg bak når de går i strupen på noen. 😕
Millimani Skrevet 13. februar 2020 #63 Skrevet 13. februar 2020 On 2/1/2020 at 7:22 PM, Elseby13 said: Jeg gjør det aldri. Hva er poenget? Elseby er like anonymt som noe annet. Millimani er like anonymt som noe annet for min del også. Derfor er det uhyre sjeldent at jeg poster anonymt. Hvis jeg poster anonymt så er det i sorg-forumet, helse-forumet og vennskaps-forumet.Dog ikke hver gang. Ellers blir det om jeg vil være litt krass. On 2/1/2020 at 7:32 PM, AnonymBruker said: Poster som AB, for å ikke ha ting knyttet opp mot brukernavnet mitt Anonymkode: 39a23...8f4 Det trenger du da ikke ha selv om du poster under nick heller On 2/1/2020 at 11:39 PM, AnonymBruker said: Mange ganger troller jeg, noen ganger dikter jeg opp scenarioer i hodet og lurer på hvilke synspunkt andre har. Noen ganger poster jeg med min bruker. Noen ganger er jeg på "et mørkt sted" og skriver dumme ting. Mye av det jeg skriver er egentlig ikke.... Øh, meg. Jeg tar ikke dette forumet så vanvittig seriøst, men når det kommer til noen temaer så gjør jeg det. Det er høy trollefaktor her inne og jeg tar det meste som står her inne med en klype salt. Samtidig er her en del bra også, som gjør at jeg blir. Om jeg skulle blitt konfrontert med alt jeg har skrevet som anonymbruker så hadde jeg blitt sjokkert selv tror jeg, haha. Tar denne som anonym også selvfølgelig. Anonymkode: e8577...a0f Jeg forstår ikke hvorfor folk kan holde på sånn! Men håper du kan overøse meg med likes hvis jeg svarer i dine trolle-tråder. Det som er synd er at jeg veldig sjelden svarer der jeg skjønner at det er trolling On 2/2/2020 at 3:40 AM, AnonymBruker said: Orker ikke at folk har "info" om meg når jeg lager en tråd, føler svarene ville blitt påvirket av hva de har sett meg skrive før. Anonymkode: 743bd...eff On 2/2/2020 at 3:41 AM, Oppgitt78 said: Ofte, så kan man kjenne igjen folk på skrivestil/ordvalg/o.l., selv om de opptrer under ab funksjonen.. Det kommer jo an på hva du skriver, og hvor. Det trenger ikke være ofte i det hele tatt On 2/2/2020 at 1:33 PM, AnonymBruker said: Jeg gjør det mere og mere, fordi at jeg er møkk lei av å bli trakassert av andre AB-er her, som går til personangrep på meg, og bruker min angst og depresjon mot meg. Anonymkode: e3787...528 Sånne innlegg skal meldes til moderator On 2/2/2020 at 1:39 PM, AnonymBruker said: Orker ikke bli sitert eller få varsel om likes. Anonymkode: 72077...858 Hahaha, jeg "elsker" at folk gir meg likes 😄 Siteringene er jeg ikke alltid like begeistra for, men de er det bare å overse hvis jeg ikke synes de er gode.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #64 Skrevet 13. februar 2020 Fordi min bedre halvdel kjenner mitt nick og jeg vil ikke bli konfrontert med alt jeg skriver her inne, spesielt på "sex-forumet". Anonymkode: 3422d...f81
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #65 Skrevet 13. februar 2020 Jeg er utelukkende AB. De første årene brukte jeg utelukkende egen bruker. Men forumet ble mye styggere på et tidspunkt. Jeg la ut tips i en tråd om eltefri bakst, og får slengt mot meg "du klarer jo ikke få egne barn en gang". Det er bare ett eksempel. Og jeg har virkelig aldri vært ufin. Ene gangen tror jeg det kun var for å såre. En annen gang fordi jeg ikke er vaksinemotstander. Jada, man kan rapportere. Men mye lettere å la alt jeg skriver være løsrevet fra alt annet jeg skriver, så slipper jeg problemet i utgangspunktet. Anonymkode: 9c13e...02d 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #66 Skrevet 13. februar 2020 On 2/2/2020 at 3:41 AM, Oppgitt78 said: Ofte, så kan man kjenne igjen folk på skrivestil/ordvalg/o.l., selv om de opptrer under ab funksjonen.. Enig, er i hvert fall enkelte brukere jeg tror jeg kjenner igjen. Samme gjelder brukerne som regelmessig skifter brukernavn, enkelte av dem er lette å kjenne igjen. Anonymkode: 2b9ff...8e4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #67 Skrevet 13. februar 2020 Just now, AnonymBruker said: Enig, er i hvert fall enkelte brukere jeg tror jeg kjenner igjen. Samme gjelder brukerne som regelmessig skifter brukernavn, enkelte av dem er lette å kjenne igjen. Anonymkode: 2b9ff...8e4 Edit: Kan legge til at jeg har blitt kjent igjen når jeg skrev med AB. Anonymkode: 2b9ff...8e4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #68 Skrevet 13. februar 2020 3 timer siden, Millimani skrev: Millimani er like anonymt som noe annet for min del også. Derfor er det uhyre sjeldent at jeg poster anonymt. Hvis jeg poster anonymt så er det i sorg-forumet, helse-forumet og vennskaps-forumet.Dog ikke hver gang. Ellers blir det om jeg vil være litt krass. Det trenger du da ikke ha selv om du poster under nick heller Du vet man kan gå inn på profilen din og se alle innlegg du har skrevet? Eller hva mente du? Anonymkode: 55cdd...a85
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #70 Skrevet 13. februar 2020 Fordi jeg ikke gidder at folk tror de vet alt om meg utifra det de har sett jeg har skrevet på nett. Men ellers ; jeg skriver ting jeg kan stå for som AB og. Og så ser jeg ikke problemet med å lage en case og diskutere den/ få andres mening. Det er jo en case som KUNNE vært sann, problemstillinger som KUNNE ha skjedd. Anonymkode: 3874f...6be
Millimani Skrevet 13. februar 2020 #71 Skrevet 13. februar 2020 (endret) 6 hours ago, AnonymBruker said: Du vet man kan gå inn på profilen din og se alle innlegg du har skrevet? Eller hva mente du? Anonymkode: 55cdd...a85 Klart det er det. Men det er fortsatt ikke nødvendigvis at man blir gjenkjent, utenom med nicket. Ting knyttet opp mot brukernavnet når du har tusenvis av innlegg får man tåle. Feige som absolutt må poste anonymt tåler jo ikke det. Men det skal veldig mye til for at alle som leser innleggene dine går inn på profilen din og glaner Dessuten forsvinner innleggene fra profilen din etter hvert som du skriver flere og flere. Kun de 15 siste du har skrevet er synlige på profilen. Endret 13. februar 2020 av Millimani
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #72 Skrevet 13. februar 2020 16 minutter siden, Millimani skrev: Klart det er det. Men det er fortsatt ikke nødvendigvis at man blir gjenkjent, utenom med nicket. Ting knyttet opp mot brukernavnet når du har tusenvis av innlegg får man tåle. Feige som absolutt må poste anonymt tåler jo ikke det. Men det skal veldig mye til for at alle som leser innleggene dine går inn på profilen din og glaner Dessuten forsvinner innleggene fra profilen din etter hvert som du skriver flere og flere. Kun de 15 siste du har skrevet er synlige på profilen. Som sagt - det var en som presenterte meg med mitt fulle navn, adresse og fritidsaktiviteter bare på grunnlag av noen få innlegg. Jeg tar ikke sjansen på det igjen. Ikke fordi jeg ikke står for det jeg sier, men fordi folk er sjuke. Anonymkode: 55cdd...a85 1
Millimani Skrevet 13. februar 2020 #73 Skrevet 13. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Som sagt - det var en som presenterte meg med mitt fulle navn, adresse og fritidsaktiviteter bare på grunnlag av noen få innlegg. Jeg tar ikke sjansen på det igjen. Ikke fordi jeg ikke står for det jeg sier, men fordi folk er sjuke. Anonymkode: 55cdd...a85 Da har jo du tydeligvis presentert deg litt for voldsomt i noen innlegg. Hvis den personen presenterte deg slik her inne, så er det uansett et regelbrudd i tillegg
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #74 Skrevet 14. februar 2020 19 timer siden, Millimani skrev: Da har jo du tydeligvis presentert deg litt for voldsomt i noen innlegg. Hvis den personen presenterte deg slik her inne, så er det uansett et regelbrudd i tillegg Jeg har gjenkjent en kollega. I en triviell samtale i lunsjen nevnte hun en TV-serie hun liker, jeg kjente igjen formuleringen i et innlegg uka etterpå. Da jeg klikket meg inn på profilen var hvert innlegg helt anonymt. Og hun hadde vridd en del på faktum (kjønn på barn, bosted). Men absolutt null tvil om at det var henne etter få innlegg. Stoppet høflig å lese da jeg kom til et innlegg om trøbbel i ekteskapet. Det skal jo bare en person, som kjenner igjen en faktaopplysning, så kan noen lese seg opp og ned om alt man har delt her inne. Anonymkode: 9c13e...02d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #75 Skrevet 14. februar 2020 19 timer siden, Millimani skrev: Da har jo du tydeligvis presentert deg litt for voldsomt i noen innlegg. Hvis den personen presenterte deg slik her inne, så er det uansett et regelbrudd i tillegg Jeg hadde ikke presentert noe jeg tenkte var spesielt, men jeg møtte en på nett som var i overkant skrudd, og som la mye energi i å stalke. Jeg har også kjent igjen noen her inne, og når man først kjenner brukernavnet er veien kort for å få vite ting man ikke har lyst til å vite. Man er ikke så anonym som man tror. Anonymkode: 55cdd...a85
OnFire Skrevet 14. februar 2020 #76 Skrevet 14. februar 2020 (endret) På 1.2.2020 den 19.22, Elseby13 skrev: Jeg gjør det aldri. Hva er poenget? Elseby er like anonymt som noe annet. Folk er hysteriske. Anonymiserer barns kjønn selv om de poster som AB og ingenting kan spores til personene det gjelder. Man kan lure på om det skyldes angst, men usikker på om det er så mange som lider av angst. Store kjønnsforskjeller. Menn er ikke like opptatt av dette. Det verste er at folk misbruker funksjonen og huker av for AB selv om man bare skriver en mening om noe. Helt ok å bruke AB når man poster sensitive opplysninger som man ikke vil ha knyttet til brukernavnet. Endret 14. februar 2020 av OnFire 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #77 Skrevet 24. februar 2020 On 2/1/2020 at 7:22 PM, Guest Elseby13 said: Jeg gjør det aldri. Hva er poenget? Elseby er like anonymt som noe annet. Du valgte jo også å slette brukeren din. Om du følte deg helt anonym bed brukernavn så hadde du vel ikke hatt behov for å slette brukeren. Anonymkode: 2b9ff...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #78 Skrevet 16. mars 2020 Ser at ts har slettet brukeren sin, kanskje de skjønte hvorfor folk skriver som anonym. Mange her som har svart at de gjør det for ikke å bil forfulgt over hele forumet av gærninger. Samme her, det er noen som biter seg fast og skal hate på deg uansett hvor du skriver, om du har skrevet noe de misliker en gang. Jeg tror det er noen som er her bare for å være jævlige, og merkelig nok får de fortsette å være her uansett hvor mange ganger man rapporterer dem også. Anonymkode: e34e0...7f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå