Paradisio1 Skrevet 2. februar 2020 #41 Skrevet 2. februar 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha. Jeg får ofte helt syke kommentarer på irrelevante ting. La oss si at jeg svarer i en tråd om strikking, så kan jeg få svar som 'er ikke sjokkert over at du strikker, så jævla naiv du er i tråder om kidnapping, du virker rett og slett dum'. Derfor har jeg bare slutta å poste med nick for jeg orker ikke mer av det der. Har begynt å være mer på reddit. Anonymkode: 21664...d4f Hahahaha, beste 😂Det som er så sykt er at absolutt ALT kan brukes mot deg. Har du tidligere skrevet i en tråd at du ikke synes noe om tulipaner så vil noen hente det opp i en tråd om spedalske og skrive noe a la :" Er vel ikke så rart at du mener det du mener, du liker ikke tulipaner engang så det sier mer enn nok om deg". Endret 2. februar 2020 av Paradisio1 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #42 Skrevet 2. februar 2020 For å irritere de som klager over AB-funksjonen. Anonymkode: a99eb...0e0 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #43 Skrevet 2. februar 2020 1 time siden, Paradisio1 skrev: Hahahaha, beste 😂Det som er så sykt er at absolutt ALT kan brukes mot deg. Har du tidligere skrevet i en tråd at du ikke synes noe om tulipaner så vil noen hente det opp i en tråd om spedalske og skrive noe a la :" Er vel ikke så rart at du mener det du mener, du liker ikke tulipaner engang så det sier mer enn nok om deg". Haha, ja. Elsker spesielt når man får sånne 'har lest innleggene dine her og må si at du fremstår svært lite intelligent og ikke spesielt belest, så skjønner at du har kjøpt deg El-bil, får nesten skylde deg selv og dumskapen din!'. Også skjønner man helt seriøst ikke hva i alle dager som fremprovoserte et sånt svar på noe som helst. Det dumme er jo at de da svarer anonymt men man kjenner igjen teknikkene, så blir man anonym selv for man orker ikke stalkingen. Kjente faktisk veldig på det rundt jul. Opprettet en tråd for noen råd, så så jeg 'Dette nicket har svart' og da visste jeg at nå kom shitstormen. And it did. Et par dager senere opprettet jeg en lignende tråd anonymt, samme problemstilling men hadde endret litt i den. 'Dette nicket har svart'. Interessant nok var svaret helt annerledes når jeg var anonym. Anonymkode: 21664...d4f 3
Fru Uperfekt Skrevet 2. februar 2020 #44 Skrevet 2. februar 2020 23 timer siden, Elseby13 skrev: Jeg gjør det aldri. Hva er poenget? Elseby er like anonymt som noe annet. Bruker kun funksjonen om det er noe som gjør meg litt for gjenkjennbar. Men jo Nick er temmelig anonymt 1
Paradisio1 Skrevet 2. februar 2020 #45 Skrevet 2. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, ja. Elsker spesielt når man får sånne 'har lest innleggene dine her og må si at du fremstår svært lite intelligent og ikke spesielt belest, så skjønner at du har kjøpt deg El-bil, får nesten skylde deg selv og dumskapen din!'. Også skjønner man helt seriøst ikke hva i alle dager som fremprovoserte et sånt svar på noe som helst. Det dumme er jo at de da svarer anonymt men man kjenner igjen teknikkene, så blir man anonym selv for man orker ikke stalkingen. Kjente faktisk veldig på det rundt jul. Opprettet en tråd for noen råd, så så jeg 'Dette nicket har svart' og da visste jeg at nå kom shitstormen. And it did. Et par dager senere opprettet jeg en lignende tråd anonymt, samme problemstilling men hadde endret litt i den. 'Dette nicket har svart'. Interessant nok var svaret helt annerledes når jeg var anonym. Anonymkode: 21664...d4f De hadde nok ingenting å ta deg opp på tråd nr. 2 😂🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #46 Skrevet 2. februar 2020 21 minutter siden, Paradisio1 skrev: De hadde nok ingenting å ta deg opp på tråd nr. 2 😂🤷♀️ Haha, nei, for da var det jo ikke meg. Da var de derimot jævla hissige mot de som var anonyme og ufine mot meg og det er da jeg tenker at fra nå av er jeg anonym, for i alle andre tråder så får jeg høre det🤪 Anonymkode: 21664...d4f 1
Paradisio1 Skrevet 2. februar 2020 #47 Skrevet 2. februar 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, nei, for da var det jo ikke meg. Da var de derimot jævla hissige mot de som var anonyme og ufine mot meg og det er da jeg tenker at fra nå av er jeg anonym, for i alle andre tråder så får jeg høre det🤪 Anonymkode: 21664...d4f Haha! Jeg føler mange er mer "rettferdige" i så måte at alle trådstartere skal henges om det så bare er for skrivefeil🤣Men jo, har man skrevet en tråd under eget brukernavn så ber man om å bli spist opp. Du kan banne på at folk graver opp all slags shit du noen gang har skrevet på forumet, selv om du kanskje bare har diskutert maling og stakittgjerder tidligere. Alle skal tas😂 Endret 2. februar 2020 av Paradisio1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #48 Skrevet 2. februar 2020 3 minutter siden, Paradisio1 skrev: Haha! Jeg føler mange er mer "rettferdige" i så måte at alle trådstartere skal henges om det så bare er for skrivefeil🤣Men jo, har man skrevet en tråd under eget brukernavn så ber man om å bli spist opp. Du kan banne på at folk graver opp all slags shit du noen gang har skrevet på forumet, selv om du kanskje bare har diskutert maling og stakittgjerder tidligere. Alle skal tas😂 Haha, jepp. En gang var det en trådstarter som virkelig fikk gjennomgå for sine tidligere synder, hun var visst alltid så stakkarslig og sytete, tråden handlet om hvordan takle et brudd etter utroskap. Jeg kjente ikke igjen brukeren og trykket på nicket. Hennes tidligere innlegg? Ivf-dagbok og gjentatte spontanaborter. Altså 'alltid så sytete' Anonymkode: 21664...d4f 2
Paradisio1 Skrevet 2. februar 2020 #49 Skrevet 2. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, jepp. En gang var det en trådstarter som virkelig fikk gjennomgå for sine tidligere synder, hun var visst alltid så stakkarslig og sytete, tråden handlet om hvordan takle et brudd etter utroskap. Jeg kjente ikke igjen brukeren og trykket på nicket. Hennes tidligere innlegg? Ivf-dagbok og gjentatte spontanaborter. Altså 'alltid så sytete' Anonymkode: 21664...d4f Døøør 😂😂
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #50 Skrevet 9. februar 2020 På 1.2.2020 den 19.22, Elseby13 skrev: Jeg gjør det aldri. Hva er poenget? Elseby er like anonymt som noe annet. Fordi det er hatefulle mennesker som er bosatt her og skal svare på alle tråder. Og de bruker det mot deg, og det vet mennesker, og de orker ikke den slags hån på en simpel forum på Internett. Anonymkode: 65ba7...04b 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #51 Skrevet 9. februar 2020 På 1.2.2020 den 23.39, AnonymBruker skrev: Mange ganger troller jeg, noen ganger dikter jeg opp scenarioer i hodet og lurer på hvilke synspunkt andre har. Noen ganger poster jeg med min bruker. Noen ganger er jeg på "et mørkt sted" og skriver dumme ting. Mye av det jeg skriver er egentlig ikke.... Øh, meg. Jeg tar ikke dette forumet så vanvittig seriøst, men når det kommer til noen temaer så gjør jeg det. Det er høy trollefaktor her inne og jeg tar det meste som står her inne med en klype salt. Samtidig er her en del bra også, som gjør at jeg blir. Om jeg skulle blitt konfrontert med alt jeg har skrevet som anonymbruker så hadde jeg blitt sjokkert selv tror jeg, haha. Tar denne som anonym også selvfølgelig. Anonymkode: e8577...a0f Nettopp derfor😆 -en av grunnene! En annen er "sladder"- og "baktale"- gjengen av kvinnfolk her, og for å unngå for mye at de rotter seg sammen eller kun vil kverulere i det uendelige er det greit ta ting anonymt iblandt- allfall ved litt følsomt emne! Anonymkode: 52715...d5e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #52 Skrevet 10. februar 2020 Jeg deler aldri personlige historier på nett eller KG som andre er involvert i. Har jeg noe med andre å gjøre, tar jeg det opp med dem face to face. Anonymkode: 5e02a...c88
Druid Skrevet 10. februar 2020 #53 Skrevet 10. februar 2020 På 1.2.2020 den 19.22, Elseby13 skrev: Jeg gjør det aldri. Hva er poenget? Elseby er like anonymt som noe annet. Jeg har en personas her. Den er veldig tett til den jeg er, og distansert fra den personen jeg er i det virkelige liv. Si at det er den personligheten som er minst aksepterbar, men reflekterer meg som menneske. Jeg har meninger som er mer ekstreme, som utfordrer det som er i tråd med samfunnet. Mitt navn bruker jeg når jeg forholder meg til det virkelige samfunnet jeg lever i og må ta konsekvensen av. Min ID og personas bruker jeg når det handler om mine meninger om samfunnet og hvordan vi skal fungere sammen som helhetlig samfunn. anonym bruker jeg når det kun handler om meg , mine behov og hvordan alt skal rotere rundt meg.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #54 Skrevet 11. februar 2020 Fordi jeg opplevde at brukere dro opp ting jeg hadde skrevet andre steder og begynte å kverulere over det, istedenfor å forholde seg til det jeg svarte på i akkurat det innlegget. Har du fast brukernavn får du et rykte på deg. Jeg vil diskutere emnet, IKKE meg selv. Derfor er det viktig for meg å eliminere "meg" og mine meninger som måtte dukke opp andre steder, når jeg diskuterer noe nytt, Anonymkode: 5106f...70e 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #55 Skrevet 11. februar 2020 Fordi man kan risikere å få nesten utelukkende negative og ovenfra-og-ned-svar i en tråd man starter eller på et innlegg man skriver. Umulig å vite hva som blir godt mottatt og ei, så jeg skriver mye som anonym. Ikke noe kjekt når alle skal drite deg ut fordi du spør et spørsmål f.ex. Anonymkode: e34e0...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #56 Skrevet 11. februar 2020 På 1.2.2020 den 19.22, Elseby13 skrev: Jeg gjør det aldri. Hva er poenget? Elseby er like anonymt som noe annet. Jeg poster ganske mye som anonym. Litt fordi det er noen her inne som vet hvem jeg er, og jeg ikke vil at de skal vite hva jeg mener om enkelte saker. En annen grunn er at jeg diskuterer mye her inne hvor jeg deler ting fra mitt private liv. Hvis jeg hadde postet alt med nick ville antageligvis både familie, venner og naboer ha en god mulighet til å kjenne meg igjen Anonymkode: 9749f...2af
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #57 Skrevet 11. februar 2020 På 2.2.2020 den 13.44, AnonymBruker skrev: Fordi det er anledning til å svare anonymt her. Og selvsagt fordi det finnes mennesker som "bor" inne på slike forum, og nærmest har det som levesett å finlese, granske, legge sammen, trekke fra og spekulere... Anonymkode: 15689...362 Det gjør det. Jeg har opplevd at noen fant ut identiteten min. Anonymkode: e34e0...7f6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #58 Skrevet 11. februar 2020 Poster alltid som AB i seksualforumet (og her nå), fordi jeg ikke vil ha masse creepy meldinger fra kåte folk. Hvis jeg svarer på noe veldig personlig i andre tråder kan jeg også bruke AB fordi folk kan begynne å dra opp ting jeg har skrevet før hvis jeg bruker brukernavn. Anonymkode: 7535a...ac1 1
Silva Pluvialis Skrevet 11. februar 2020 #59 Skrevet 11. februar 2020 Jeg er sjeldent anonym, men jeg bruker funksjonen om det er noe jeg ikke ønsker at skal knyttes opp mot brukernavnet mitt.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #60 Skrevet 11. februar 2020 Som anonym bruker skriver jeg gjerne litt krasse meninger som jeg ikke vil ha knyttet til brukernavnet mitt. Bruker det for å få ut frustrasjon osv og stort sett bare ekstreme ting jeg kommenterer krast. Bruker også anonym bruker hvis jeg har spørsmål jeg føler er dumme Anonymkode: 48206...24a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå