Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på kino i går, så Starwars på Colosseum 1. Av 1000 seter var i alle fall halvparten fylt opp av barn. Både foran og bak oss satt det unger som snakket høylytt (så høyt at alle kameratene deres hørte hva de sa, og dermed også alle oss andre), sparket i stolene foran seg, kastet popcorn osv. Jeg trenger vel ikke si annet enn at jeg ble fly forbanna.

For:

1. Filmen har 11 årsgrense, men det var snakk om 15 år. Uansett så er det informert på nettside og på kinoene at det absolutt ikke anbefales at barn under 11 år ser filmen. (Og etter å ha sett den kan jeg trygt si at jeg ALDRI ville tatt med min 6-7 åring på den)

2. Hvorfor i alle dager sitter foreldrene til disse ungene stille uten å si noe?! De må da skjønne at ungene deres oppfører seg helt uholdbart?! Hadde jeg hatt barn hadde jeg sørget for å formidle at på kino oppfører man seg og tar hensyn, ellers ble det ingen kinotur.

Jeg kjenner jeg blir sint bare jeg tenker på det, og jeg skal vurdere sterkt å droppe kinofilmer med 11 årsgrense og lavere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, skjønner SÅ godt at du blir irritert! Hater sånn oppførsel selv!

Men av og til synes jeg voksne er like ille, altså. De siste gangene jeg har vært på kino, har jeg irritert meg grenseløst over de som absolutt må taste meldinger på mobilen - som tross alt gir fra seg ganske sterkt lys. Det er også de som faktisk SVARER på mobilen når den ringer. På kino! :evil:

Skrevet

Jeg har sett samme film, sjuforestillinga. Salen var full av unger med og uten voksent følge, og jeg fryktet at bråk kom til å ødelegge filmen. Aldri har jeg tatt så feil før. Ungene satt stille som mus og fulgte med. Den som ikke klarte å holde kjeft var en voksen dame som diskuterte med sin tenåringsdatter under HELE filmen. Når de ikke snakka knasa de med godteposer. Det er så unødevendig og dårlig gjort at jeg fatter ikke at det er mulig at voksne oppfører seg sånn.

Skrevet

Ja, de voksne kan være like ille, selv om det på søndag var helt ekstremt, jeg har ikke opplevd liknende verken fra barn eller voksne. Kanskje det var litt dominoeffekt, siden så mange bråket i utgangspunktet så var terskelen lavere for alle sammen?

Men det som kanskje irriterte meg mest var det at foreldrene til disse ungene ikke sa noe. Er det mulig å bare sitte og se rett framfor seg når man vet at ungene bråker som om de hadde vært på en lekeplass?

Jeg blir altså SÅ sint!! :kjempesinna::ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg skjønner godt du ble sur! Skjønner heller ikke foreldre som lar barna sine holde på sånn at de ødelegger for andre. Det går faktisk an å ta med barnet ut av kinoen hvis det ikke klarer å ta hensyn..

Skrevet

Stakkars deg! Jeg hadde ikke klart å få med meg et eneste minutt av filmen hvis jeg hadde vært der... Noen ganger kunne man ønske det var litt strengere vakthold på kinoer, eller i det minst kinovettregler.

En gang jeg var på kino og satt i samme sal som mange barn, satt jeg foran en mor som fortalte/forklarte handlingen i filmen til ungen sin. Enkelte folk kan ikke vanlig folkeskikk.

Gjest hera ulogga
Skrevet

Uff, da var du uheldig med plasseringa. Vi var også på Colosseum på samme film i går, klokka kvart over fem, men ble ikke forstyrret. Heldige oss!

Forøvrig er jeg helt enig i det du skriver.

Gjest hera ulogga
Skrevet

Uff, da var du uheldig med plasseringa. Vi var også på Colosseum på samme film i går, klokka kvart over fem, men ble ikke forstyrret. Heldige oss!

Forøvrig er jeg helt enig i det du skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...