Gå til innhold

Ragnarok - Netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på? 

Jeg har fått med meg første episode, og liker serien. For meg er det litt spesielt da jeg er fra området hvor serien er spilt inn. 

Anonymkode: 5d516...890

• Liker 4
Skrevet

Begynte å se den i dag. Likte den også, synes bare det er merkelig at alle kler seg som uteliggere.

Anonymkode: f8d45...707

• Liker 2
Skrevet

De har da på seg helt vanlige klær. 

• Liker 6
Skrevet

Har ikke sett mer enn traileren. Virket som det var dårlige skuespillere, så tviler at jeg gidder å kaste bort tid på den serien.

Anonymkode: c13d2...ebd

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å se den i dag. Likte den også, synes bare det er merkelig at alle kler seg som uteliggere.

Det er 90 tallsmoten som regjerer blant mange unge nå, bare at nå rekker hip hop buksene til midt på leggen.

• Liker 6
Skrevet

Oh yes, denne likte jeg. Har sett første episode nå. Musikkvalget er innimellom uutholdelig slitsomt. 

Gleder meg til å se hele serien. Skal nok Google å lære mer. 

Anonymkode: ec8d9...aab

• Liker 3
Skrevet

Hvordan serie er dette?

Anonymkode: e694d...4f0

Skrevet

Elsker den! Sku gjerne sett mer og mer i dybden!

Anonymkode: 3d183...c0a

• Liker 6
Skrevet

Da har jeg sett hele serien, og den var faktisk ganske god. Håper og tror på ny sesong. 

• Liker 4
Skrevet

Serien er bra, men kunne vært enda bedre. Slik den er nå så er det bare en mer voldelig utgave av NRK-super sine serier. 
Det virker som de har det veldig travelt og kutter ut mye innhold. 

Anonymkode: 19de2...1bf

• Liker 5
Skrevet

Har lest anmeldelser som ikke var så bra, så jeg hadde lave forventninger. Men jeg er nå på 2.episode 👍 

Anonymkode: 598e7...e0b

• Liker 3
Skrevet
Spoiler

Sett episode 4 ferdig.  Jettene er jo vesener som ikke blir eldre, og i albumen som hu blonde så i på det rare kontoret så hu jo bilde av alle som var tatt for 100 år siden. Hvorfor er det ingen i bygda som reagerer på at de er de samme år ut og år inn og ikke blir gamle.  Skal Fjor og Saxa gå på videregpende i 100 år til og aldri bli voksne?

• Liker 10
Skrevet

har sett 3 episoder til nå og liker det så langt ☺veldig interessant og anderledes fra andre serier

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes den var grusom. Forferdelig kleint skuespill til tross for flere skuespillere jeg egentlig liker. Ga opp etter tre episoder.

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, Apocalypte skrev:
  Skjul innhold

Sett episode 4 ferdig.  Jettene er jo vesener som ikke blir eldre, og i albumen som hu blonde så i på det rare kontoret så hu jo bilde av alle som var tatt for 100 år siden. Hvorfor er det ingen i bygda som reagerer på at de er de samme år ut og år inn og ikke blir gamle.  Skal Fjor og Saxa gå på videregpende i 100 år til og aldri bli voksne?

Det er også litt ulogisk at foreldrene er blitt voksne og ikke ungene. De stagnerer på ulike alderstrinn.

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, Sirah skrev:

Jeg syntes den var grusom. Forferdelig kleint skuespill til tross for flere skuespillere jeg egentlig liker. Ga opp etter tre episoder.

Jeg syns mange av dialogene var kleine og påtatt. Skuespillerprestasjonene kunne vært bedre, selv om jeg som deg liker mange skuespillerne i andre programmer. 

Men en helt grei ungdomsserie med enkel underholdning. Jeg har sett litt av den i helgen, og kommer nok til å se ferdig resten på et tidspunkt. Ikke favorittserie, men en ok serie.

Anonymkode: 721d7...24b

• Liker 9
Skrevet

En interessant serie. På en side liker jeg plottet, settet, historielinjen og de få stille øyeblikkene. På en annen side er det mange halvdårlige effekter, klein/uekte dialog og lite i dybden. 

Er usikker på om jeg liker hvor lite som ligger mellom linjene til serien. Er ganske åpenbart hvem som skal speile hvilken karakter fra de Norrøne gudene. 

• Liker 4
Skrevet

Har bare såvidt fått begynt på serien, men er enig i mange av kommentarene her foreløpig. Egentlig synes jeg konseptet er ganske kult, og siden jeg er fra stedet hvor de filmer så er det jo uansett litt artig å se på. Men dialogen er forferdelig klein mesteparten av tiden, minner meg om en ungdomsserie på NRK super, haha. Jeg synes også handlingen går framover veldig fort, virker som om de har hatt dårlig tid? 

Anonymkode: 6177d...4d9

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...