Sally-Go-Round Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Hei, Jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe meg noen svarte lange støvletter - men så lurer jeg samtidig på, hvor mye blir de brukt? Dere som har lange støvletter, bruker dere dem ofte? Hvilket merke har dere? 😊
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Hvor lange tenker du? Lårhøye? Knehøye? Anonymkode: ae83a...290
Sally-Go-Round Skrevet 1. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lange tenker du? Lårhøye? Knehøye? Anonymkode: ae83a...290 Hm, begge typer er aktuelle 😊
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Jeg har knehøye, sorte støvletter med litt hæl. Bruker dem til hverdags og fest. Liker dem veldig godt. Anonymkode: 61d40...c91 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #5 Skrevet 2. februar 2020 Bruker de hele vinteren, både ute og inne. Et must å ha i garderoben. Nå for tiden har jeg Gabor. Siden jeg bruker dem så mye må jeg ha ordentlig kvalitet. Anonymkode: 4bf5b...0ad
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #6 Skrevet 2. februar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker de hele vinteren, både ute og inne. Et must å ha i garderoben. Nå for tiden har jeg Gabor. Siden jeg bruker dem så mye må jeg ha ordentlig kvalitet. Anonymkode: 4bf5b...0ad Det er et par støvletter jeg ønsker meg, men jeg klarer ikke å forsvare prisen, for jeg ser ikke for meg at de kommer til å bli brukt så mye. Bruker du dem til både skjørt og bukse? Jeg har ingen bukser som er smale nok til å gå nedi støvletter, så da gjenstår bare skjørtene og kjolene mine. Anonymkode: a1403...20b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #7 Skrevet 2. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen bukser som er smale nok til å gå nedi støvletter, så da gjenstår bare skjørtene og kjolene mine. Anonymkode: a1403...20b Du bretter buksebeinet rundt leggen din. Da får du plass til buksen i støvletter. Anonymkode: 61d40...c91 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #8 Skrevet 2. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bretter buksebeinet rundt leggen din. Da får du plass til buksen i støvletter. Anonymkode: 61d40...c91 Det går nok dessverre ikke med de buksene jeg bruker, med mye vidde i benene og tykt materiale. Om det skulle være fysisk mulig, ville det i alle fall ikke blitt pent. Anonymkode: a1403...20b 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #9 Skrevet 2. februar 2020 31 minutter siden, AnonymBruker said: Det går nok dessverre ikke med de buksene jeg bruker, med mye vidde i benene og tykt materiale. Om det skulle være fysisk mulig, ville det i alle fall ikke blitt pent. Anonymkode: a1403...20b Kjøp deg noen smalere bukser? Anonymkode: ae83a...290 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #10 Skrevet 2. februar 2020 Jeg har knehøye, eller nesten til knærne, og bruker dem til alt mulig. Veldig anvendelige. (Dropp gjerne tanken om lårhøye støvletter, det ser bare tacky ut.) Anonymkode: 7833b...bc9 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #11 Skrevet 2. februar 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et par støvletter jeg ønsker meg, men jeg klarer ikke å forsvare prisen, for jeg ser ikke for meg at de kommer til å bli brukt så mye. Bruker du dem til både skjørt og bukse? Jeg har ingen bukser som er smale nok til å gå nedi støvletter, så da gjenstår bare skjørtene og kjolene mine. Anonymkode: a1403...20b Jeg bruker dem ikke til bukser. Kun til skjørt og kjole. Og det har jeg ofte. Anonymkode: 4bf5b...0ad
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #12 Skrevet 2. februar 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker dem ikke til bukser. Kun til skjørt og kjole. Og det har jeg ofte. Anonymkode: 4bf5b...0ad Takk! Tipper du ser stilig ut. Anonymkode: a1403...20b
Anita. Skrevet 2. februar 2020 #13 Skrevet 2. februar 2020 (endret) Jeg bruker det ofte, knehøde, kjøpte et par fra motehus som jeg elsker! (har kjøpt 3 par gjennom årene) de bruker jeg til hverdag og til utpå byen. De har 7 cm lukket hæl. Så har jeg et annet par som jeg fikk i gave. 10 cm åpen hæl. De bruker jeg når jeg pynter meg litt ekstra. Men jeg bruker de kun til bukser. Hadde noen som fortalte meg hvor utrolig sygt og tacky det var med støvletter til skjørt og kjole, så våger meg ikke på det, men jeg synes det ser ofte bra ut alikevel asså 😅 Endret 2. februar 2020 av Anita. 2
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2020 #14 Skrevet 2. februar 2020 Jeg har noen par, men nå har det ikke vært in på en god stund og da føler jeg meg litt harry med det. Ja, vet at det er teit. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #15 Skrevet 2. februar 2020 22 minutter siden, Anita. skrev: Jeg bruker det ofte, knehøde, kjøpte et par fra motehus som jeg elsker! (har kjøpt 3 par gjennom årene) de bruker jeg til hverdag og til utpå byen. De har 7 cm lukket hæl. Så har jeg et annet par som jeg fikk i gave. 10 cm åpen hæl. De bruker jeg når jeg pynter meg litt ekstra. Men jeg bruker de kun til bukser. Hadde noen som fortalte meg hvor utrolig sygt og tacky det var med støvletter til skjørt og kjole, så våger meg ikke på det, men jeg synes det ser ofte bra ut alikevel asså 😅 Nå føler jeg meg skikkelig dum, men hva er åpen og lukket hæl? Da jeg var ung, var det forresten tacky med støvletter til bukse, før det plutselig eksploderte i motebildet, så jeg skal si ting endrer seg. Anonymkode: a1403...20b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #16 Skrevet 2. februar 2020 Høye støvletter og skjørt er fint, men litt tacky om det er miniskjørt og hlye støvletter, men knelangt skjørt og støvletter er pent. Anonymkode: 9a678...83f 1
SPOCA Skrevet 2. februar 2020 #17 Skrevet 2. februar 2020 Har flere høye støvletter i ulike farger. Jeg bruker dem ganske ofte. Bruker kjoler/skjørt hver dag, så ikke så vanskelig å få brukt dem. Bruker dem mye. De har ikke veldig høye hæler da, mellom 3-5 cm. Kjøpt dem i England, de er primært fra Evans.
Trish Skrevet 2. februar 2020 #18 Skrevet 2. februar 2020 Har svarte, knehøye med litt hæl. Har nesten bare bukser med sleng men jeg bretter de rundt leggen og tar et hårstrikk rundt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #19 Skrevet 2. februar 2020 Jeg bruker høye støvletter til skjørt som regel....bruker ofte skjørt, og lave sko brukes ikke på vinteren. Anonymkode: 9a678...83f
LeneXCII Skrevet 2. februar 2020 #20 Skrevet 2. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde noen som fortalte meg hvor utrolig sygt og tacky det var med støvletter til skjørt og kjole, så våger meg ikke på det, men jeg synes det ser ofte bra ut alikevel asså 😅 Dette er jo bare tull, det er jo helt normalt og fint! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå