Gå til innhold

Dere med lange støvletter - se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe meg noen svarte lange støvletter - men så lurer jeg samtidig på, hvor mye blir de brukt? Dere som har lange støvletter, bruker dere dem ofte? Hvilket merke har dere? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lange tenker du? Lårhøye? Knehøye?

Anonymkode: ae83a...290

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lange tenker du? Lårhøye? Knehøye?

Hm, begge typer er aktuelle 😊

Skrevet

Jeg har knehøye, sorte støvletter med litt hæl. Bruker dem til hverdags og fest. Liker dem veldig godt. 

Anonymkode: 61d40...c91

• Liker 2
Skrevet

Bruker de hele vinteren, både ute og inne. Et must å ha i garderoben. 
Nå for tiden har jeg Gabor. Siden jeg bruker dem så mye må jeg ha ordentlig kvalitet. 

Anonymkode: 4bf5b...0ad

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker de hele vinteren, både ute og inne. Et must å ha i garderoben. 
Nå for tiden har jeg Gabor. Siden jeg bruker dem så mye må jeg ha ordentlig kvalitet. 

Det er et par støvletter jeg ønsker meg, men jeg klarer ikke å forsvare prisen, for jeg ser ikke for meg at de kommer til å bli brukt så mye. Bruker du dem til både skjørt og bukse? Jeg har ingen bukser som er smale nok til å gå nedi støvletter, så da gjenstår bare skjørtene og kjolene mine.

Anonymkode: a1403...20b

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen bukser som er smale nok til å gå nedi støvletter, så da gjenstår bare skjørtene og kjolene mine.

Du bretter buksebeinet rundt leggen din. Da får du plass til buksen i støvletter. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bretter buksebeinet rundt leggen din. Da får du plass til buksen i støvletter. 

Det går nok dessverre ikke med de buksene jeg bruker, med mye vidde i benene og tykt materiale. Om det skulle være fysisk mulig, ville det i alle fall ikke blitt pent.

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går nok dessverre ikke med de buksene jeg bruker, med mye vidde i benene og tykt materiale. Om det skulle være fysisk mulig, ville det i alle fall ikke blitt pent.

Kjøp deg noen smalere bukser?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har knehøye, eller nesten til knærne, og bruker dem til alt mulig. Veldig anvendelige.

(Dropp gjerne tanken om lårhøye støvletter, det ser bare tacky ut.)

Anonymkode: 7833b...bc9

• Liker 3
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et par støvletter jeg ønsker meg, men jeg klarer ikke å forsvare prisen, for jeg ser ikke for meg at de kommer til å bli brukt så mye. Bruker du dem til både skjørt og bukse? Jeg har ingen bukser som er smale nok til å gå nedi støvletter, så da gjenstår bare skjørtene og kjolene mine.

Jeg bruker dem ikke til bukser. Kun til skjørt og kjole. Og det har jeg ofte. 

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker dem ikke til bukser. Kun til skjørt og kjole. Og det har jeg ofte. 

Takk! Tipper du ser stilig ut. :) 

Skrevet (endret)

Jeg bruker det ofte, knehøde, kjøpte et par fra motehus som jeg elsker! (har kjøpt 3 par gjennom årene) de bruker jeg til hverdag og til utpå byen. De har 7 cm lukket hæl. Så har jeg et annet par som jeg fikk i gave. 10 cm åpen hæl. De bruker jeg når jeg pynter meg litt ekstra. Men jeg bruker de kun til bukser. Hadde noen som fortalte meg hvor utrolig sygt og tacky det var med støvletter til skjørt og kjole, så våger meg ikke på det, men jeg synes det ser ofte bra ut alikevel asså 😅

Endret av Anita.
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har noen par, men nå har det ikke vært in på en god stund og da føler jeg meg litt harry med det.  Ja, vet at det er teit. 

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, Anita. skrev:

Jeg bruker det ofte, knehøde, kjøpte et par fra motehus som jeg elsker! (har kjøpt 3 par gjennom årene) de bruker jeg til hverdag og til utpå byen. De har 7 cm lukket hæl. Så har jeg et annet par som jeg fikk i gave. 10 cm åpen hæl. De bruker jeg når jeg pynter meg litt ekstra. Men jeg bruker de kun til bukser. Hadde noen som fortalte meg hvor utrolig sygt og tacky det var med støvletter til skjørt og kjole, så våger meg ikke på det, men jeg synes det ser ofte bra ut alikevel asså 😅

Nå føler jeg meg skikkelig dum, men hva er åpen og lukket hæl?

Da jeg var ung, var det forresten tacky med støvletter til bukse, før det plutselig eksploderte i motebildet, så jeg skal si ting endrer seg.

Skrevet

Høye støvletter og skjørt er fint, men litt tacky om det er miniskjørt og hlye støvletter, men knelangt skjørt og støvletter er pent.

Anonymkode: 9a678...83f

• Liker 1
Skrevet

Har flere høye støvletter i ulike farger. Jeg bruker dem ganske ofte. Bruker kjoler/skjørt hver dag, så ikke så vanskelig å få brukt dem. Bruker dem mye. De har ikke veldig høye hæler da, mellom 3-5 cm.

Kjøpt dem i England, de er primært fra Evans. 

Skrevet

Har svarte, knehøye med litt hæl. Har nesten bare bukser med sleng men jeg bretter de rundt leggen og tar et hårstrikk rundt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker høye støvletter til skjørt som regel....bruker ofte skjørt, og lave sko brukes ikke på vinteren.

Anonymkode: 9a678...83f

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde noen som fortalte meg hvor utrolig sygt og tacky det var med støvletter til skjørt og kjole, så våger meg ikke på det, men jeg synes det ser ofte bra ut alikevel asså 😅

Dette er jo bare tull, det er jo helt normalt og fint! 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...