AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Ikke jeg. Jeg hadde en kjæreste men hun var ikke for meg. Skrek for høyt hele tiden. Men burde ikke Norge lære mer av USA.. Innenfor hore kulturen. Vet det kan høres frekt ut... Men, en penis er ikke et hus. Du kan ikke skru den på. Jente mentaliteten er "vel alt som er subs generelt er" de vil ikke pule den de ikke liker som gir mening. Men.. om man er puritaner mentalt.. Skal lage hus til de, skal gjøre slikt. Og man skal virkelig stå på. Fordi... ingenting sier at man har lyst å pule som å være alt mulig mann XD Istedet for å like en person. Penger og status. Vet ikke hvem som lærte denne kulturen. Men må ha være neo puritanere med et behov for at de er perfekte eller noe : P Eksempel. Gjør mer slikt. Problem løst https://i.pinimg.com/originals/e1/4b/2d/e14b2d433e243583cef63d90a52d9db1.jpg[/img] Et tips. Ikke bruk sminke. Det funker ikke bare vært åpen. Med mindre du absolutt elsker sminke men jeg ser ikke poenget. Jordnær normalt og åpent de er greie kravgjerrige er prrrft. Men jeg vet hele tråden høres frekt ut. Men.. jeg bare sier : P. Folk skal oppføre seg er sant, og nei er et nei.. med mindre det er slikt. Men ja. Anonymkode: d6d9b...3e6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 1 minutt siden, 000VF000 skrev: Hæ? Jeg forståd ikke teksten, er vel det du har lyst å si Anonymkode: d6d9b...3e6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Det var jo bare rør. Er du ruset på noe? Anonymkode: 8b647...b3b 8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #6 Skrevet 12. april 2021 LittleBabyNothing skrev (På 1.2.2020 den 21.30): Bill Burr er morsom. Det er sant! Anonymkode: b21a5...f85
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #7 Skrevet 12. april 2021 Kan du oversette til Norsk? Anonymkode: d2bb9...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå