CabinCruiser Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 (endret) For alle de som med meg, får noia av spiselydene til folk: Link til ASMR Video med spising! Ses på eget ansvar Alt man får opp i egen feed gitt, og alt hva folk finner på for å tjene penger🤣 Endret 1. februar 2020 av CabinCruiser
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Skaff hjelp. Neida Men slikt er bare rart. Et bedre forslag. Spill Sonic Heroes. Får hår på brøstet, skaff epler. Jogg en del, bli kreativt. Jeg er ikke fan av lav energi hobbier som ASMR. Blir bare støl av det. Men det er din hobbi : D Frihet til å like hva man vil skal man ha Anonymkode: e4c91...cbe
Kniv & gaffel Skrevet 20. februar 2020 #3 Skrevet 20. februar 2020 Kom tidligere i dag over en adskillig verre video enn den TS linker til. Jeg søkte på "asmr cat" for å finne noen koselige avslappede kattevideoer, og fant en av en kvinne som spiste på en helstekt katt! . Jeg har vært kvalm resten av dagen. 1
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2020 #5 Skrevet 20. februar 2020 Blir sint og får hatfølelser når jeg hører slafse og smattelyd. Stumbla over ei som satt og slafsa i seg 2-3 kilo rå laks på youtube, verre enn å se og høre drap. Har nok et snev av misofoni. Hatt det slik bestandig.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #6 Skrevet 20. februar 2020 Hadde det ikke vært for KG så hadde jeg ikke visst at dette eksisterer. Nå forestiller jeg meg disse lydene oppi hodet 😧 Anonymkode: 35894...c5d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #7 Skrevet 20. februar 2020 Elsker smattelyder 😍 Anonymkode: b7ecc...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå