Gå til innhold

Star Wars Disney filmene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte de på DVD

Star Wars

Force Awakens

Rogue One "Some teknisk sett burde blitt kalt Star Wars Pre 4" siden det tar plass før fjerde filmen i Star Wars.

The Last Jedi

Og jeg ser ikke helt hvorfor folk hater de filmene.

Er typisk star wars. Pew Pew, lasersverd, stormtroopers. Typisk Star Wars.

Anonymkode: b10f6...c23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis alt du ønsker er pew pew og lasersverd skjønner jeg at disney star wars er midt i blinken for deg

Anonymkode: f9381...9ed

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis alt du ønsker er pew pew og lasersverd skjønner jeg at disney star wars er midt i blinken for deg

Anonymkode: f9381...9ed

Men alle Star Wars filmene er jo slik da. Den eneste filmen som hadde en faktisk handling var Star Wars 3. Men utenom den er de jo bare. Pew pew.. og slikt

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men alle Star Wars filmene er jo slik da. Den eneste filmen som hadde en faktisk handling var Star Wars 3. Men utenom den er de jo bare. Pew pew.. og slikt

Den gamle trilogien har handling og karakterer man faktisk bryr seg om hva som skjer med.

Anonymkode: c63da...eae

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men alle Star Wars filmene er jo slik da. 

Det er muligens sant, men spørsmålet er jo hvor mange slike filmer man ønsker å se. At man likte de tre første filmene betyr jo ikke at man som voksen liker Disney-remakene.

Anonymkode: 099a6...aa8

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det blir vel litt som å si at Gudfaren er bang bang italiener oliven, og Game of Thrones snø snø blondine drage. Det er ikke feil, men føler ikke det helt beskriver hvorfor folk liker (eller misliker) dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...