AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Kjøpte de på DVD Star Wars Force Awakens Rogue One "Some teknisk sett burde blitt kalt Star Wars Pre 4" siden det tar plass før fjerde filmen i Star Wars. The Last Jedi Og jeg ser ikke helt hvorfor folk hater de filmene. Er typisk star wars. Pew Pew, lasersverd, stormtroopers. Typisk Star Wars. Anonymkode: b10f6...c23
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 hvis alt du ønsker er pew pew og lasersverd skjønner jeg at disney star wars er midt i blinken for deg Anonymkode: f9381...9ed 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvis alt du ønsker er pew pew og lasersverd skjønner jeg at disney star wars er midt i blinken for deg Anonymkode: f9381...9ed Men alle Star Wars filmene er jo slik da. Den eneste filmen som hadde en faktisk handling var Star Wars 3. Men utenom den er de jo bare. Pew pew.. og slikt Anonymkode: b10f6...c23
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men alle Star Wars filmene er jo slik da. Den eneste filmen som hadde en faktisk handling var Star Wars 3. Men utenom den er de jo bare. Pew pew.. og slikt Anonymkode: b10f6...c23 Den gamle trilogien har handling og karakterer man faktisk bryr seg om hva som skjer med. Anonymkode: c63da...eae 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men alle Star Wars filmene er jo slik da. Anonymkode: b10f6...c23 Det er muligens sant, men spørsmålet er jo hvor mange slike filmer man ønsker å se. At man likte de tre første filmene betyr jo ikke at man som voksen liker Disney-remakene. Anonymkode: 099a6...aa8 1
Okapi Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 Det blir vel litt som å si at Gudfaren er bang bang italiener oliven, og Game of Thrones snø snø blondine drage. Det er ikke feil, men føler ikke det helt beskriver hvorfor folk liker (eller misliker) dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå