Gå til innhold

Sexleketøy som ikke passer. Hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt flere sexleketøy det siste året, men jeg har flere ganger opplevd at jeg er misfornøyd med dem fordi de ikke passer min anatomi. Hva gjør man da? For det står på kjedenes sider at man kun kan levere tilbake uåpnede leketøy, men jeg må jo prøve for å finne ut om de passer. Hva gjør man da etterpå når man har et dyrt leketøy som man ikke har bruk for? Jeg vil ikke ha skapet fullt av dem. Jeg vil bare ha et par jeg faktisk bruker.

Det vanlige problemet er søken etter g-punkt-vibrator som også har en klitorisvibrator som faktisk TREFFER klitoris. Jeg har bommet med så mange typer nå. Tips?

Anonymkode: 3bb4b...180

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å finne den typen du prøver, sliter med det samme. 

Noen kjøper faktisk brukte sex leketøy men vil ofte prøve å presse deg til å bruke dem foran de først... Så jeg demonterer og resirkulerer mine på søppelanlegget for småelektronikk og plast.  

Anonymkode: b4092...ffa

Skrevet

Fikk en elektrisk penispumpe som var for liten. Skulle være 25 cm dyp, men var bare 20 cm. 

Tenker at produsenten kunne levert med ulik dybde og diameter, men samme elektriske pumpe. 

Nå bruker dama den til å fylle opp klitoris og kjønnslepper. 

Hadde jeg hatt produksjonslinje til å lage dette hadde jeg satt i gang asap. 

Anonymkode: 2e974...ca1

Skrevet

Jeg pleier å gi bort eller bytte med de nærmeste venninnene mine, så lenge det er materialer av god kvalitet. Pleier også å byttelåne ting så vi får prøvd det før vi bruker penger på det. 

Anonymkode: 7dfd9...4fd

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk en elektrisk penispumpe

Hva er greia med penispumper?

Anonymkode: 391ae...e70

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en elektrisk penispumpe som var for liten. Skulle være 25 cm dyp, men var bare 20 cm. 

Tenker at produsenten kunne levert med ulik dybde og diameter, men samme elektriske pumpe. 

Nå bruker dama den til å fylle opp klitoris og kjønnslepper. 

Hadde jeg hatt produksjonslinje til å lage dette hadde jeg satt i gang asap. 

Det fins for kvinner allerede :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å gi bort eller bytte med de nærmeste venninnene mine, så lenge det er materialer av god kvalitet. Pleier også å byttelåne ting så vi får prøvd det før vi bruker penger på det. 

Yeah right 🤣 mannegris fantasi

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såå åpen er ikke jeg med venninne mine, nei. Hahhaa.

- TS

Anonymkode: 3bb4b...180

Skrevet

Da blir det bomkjøp, da.   For min del funker det bedre med to deler, en for bruk inni og en annen del for bruk utenfor.  

Anonymkode: bab44...409

• Liker 1
Skrevet

Har noen bomkjøp jeg også. Blir til at de blir liggende i skuffen å støve til jeg eventuelt kaster den. Min beste vibrator/dildo er en til 200 kr, den er på siste kapittel og har enda ikke funnet en som kan erstatte den. Og det er mange år siden jeg kjøpte den så er ikke mulig å erstatte med samme modellen.

Anonymkode: 45aa3...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...