Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke ting gjør du i det daglige for å føle deg bra med deg selv/være grei med andre? Tenker ikke på pengegaver til veldedighet

Jeg prøver f.eks å vise ekstra hensyn til eldre, barneforeldre, unger osv. Gir opp setet, holder oppe døren, spør om det går greit om de faller osv. Også småløper jeg alltid over overgangsfelt(etter bilen står i ro såklart) så bilister skal slippe og stå og vente ekstra.

Hvilke slike småting gjør du som gir deg en god følelse og som er en fordel for "mottakeren"?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besøker min mormor regelmessig. Høres sikkert kald ut siden de fleste sikkert ser det som en selvfølge å besøke besteforeldre. Men synes selv det er slitsomt å være med min mormor. Hun er dement, nekter å bruke høreapparat og temmelig usympatisk. Hun har også gjort det klart  at min mor og jeg ikke skal arve noe og at hun har gitt bort omtrent alt hun eier(inkluder huset) til sine to sønner. For hun synes ikke at kvinner skal arve. 

Anonymkode: ff350...011

• Liker 1
Skrevet

Jeg snakker til de jeg møter på en vennlig og hyggelig måte og ikke kortfattet og surt, og det gjelder også hvis jeg har en dårlig dag. Det skal ikke gå ut over dem. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjører ikke ned syklister som flyr forbi meg når jeg står stille på rødt lys. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...