AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg har lenge hatt lyst å bo et år i ett av våre naboland. Foreløpig har det kun vært en drøm, med jobb og hjemmeboende barn er det vanskelig. Får ikke permisjon fra jobb et helt år heller og har tenkt at det får bli når jeg blir pensjonist. Men jeg tenker nå at det kanskje er mulig å få til om noen år, men for en korter periode. Kanskje 2 - 3 mnd, det kan la seg gjøre jobbmessig. Ett av mine barn er flyttet ut, det andre flytter for studier om noen år. Men hvor finner man boliger til leie for flere måneder? Jeg har sjekket litt på Airbnb, men det blir veldig dyrt. De slår ikke av på prisen for langtidsleie, det synes jeg er rart. De slipper jo masse jobb med renhold og klargjøre boligen for ny leietaker hele tiden. Jeg har funnet noen boligsider for leieboliger, her er prisen overkommelig, men de fleste ønsker å leie ut for minst 6 mnd. Noen som har bodd «ute» for en kortere periode og kan komme med noen tips? Hvor finne bolig, evt hvor, hva gjør man egentlig borte over flere måneder? Anonymkode: fa1af...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå