AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Del Skrevet 1. februar 2020 «Lille prinsessa fyller 3 år i dag», «fine prinsen til mormor» osv. Hvorfor? Det er så jævlig teit. Anonymkode: 6528e...2a2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Del Skrevet 1. februar 2020 Enig med deg, det er kleint og harry. Anonymkode: ba259...748 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg venter en sønn, og å kalle han prins føles helt snålt!! Jeg håper jeg oppdrar en «ung gentlemann» fremfor en prins! Anonymkode: 9a2ed...277 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. februar 2020 #4 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg har en sønn og har aldri noensinne kalt han en prins. Det blir for harry og teit. Sette sine egne unger på en pidestall og skryte dem opp i skyene for ikke noe. "Se, min lille prinsesse bæsjet på potta for første gang i dag! Mor til prinsessa er så stolt!" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Del Skrevet 1. februar 2020 Hadde nok heller kalt ham/henne med navn. Syns også prins/prinsesse er teit. Anonymkode: 438d6...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #6 Del Skrevet 1. februar 2020 Akkurat nå, Million skrev: Jeg har en sønn og har aldri noensinne kalt han en prins. Det blir for harry og teit. Sette sine egne unger på en pidestall og skryte dem opp i skyene for ikke noe. "Se, min lille prinsesse bæsjet på potta for første gang i dag! Mor til prinsessa er så stolt!" ja, det er teit. Anonymkode: 438d6...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #7 Del Skrevet 1. februar 2020 Høres ut som dere tenker at folk legger mye i de ordene. Jeg tenker mer at det er som et "kosenavn" som gutten min, jenta mi, gullet, plutten osv. Har ikke barn selv, men reagerer ikke hva at andre har ulike kallenavn på barna. Synes Anonymkode: a3fb0...30d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #8 Del Skrevet 1. februar 2020 Kaller aldri min sønn det. En slektning som kan komme med frekke kommentarer kaller han konsekvent for prinsen og det liker jeg ikke. Anonymkode: 18e93...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. februar 2020 #9 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg har aldri forstått det der selv. Kunne virkelig ikke falt meg inn å kalle ungen prinsessa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #10 Del Skrevet 1. februar 2020 Prinsesse gremmer meg langt inn i min feministiske sjel. Det er søte prinsesser og tøffe gutter. Prins hører jeg sjeldent om, kanskje Når de er nyfødt? Anonymkode: 211fa...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #11 Del Skrevet 1. februar 2020 For foreldrene er jo ungene prinser/prinsesser. Ingenting galt med det. Anonymkode: a9d87...bf2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #12 Del Skrevet 1. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For foreldrene er jo ungene prinser/prinsesser. Ingenting galt med det. Anonymkode: a9d87...bf2 Jo, med mindre foreldrene er kongelige. Anonymkode: 7a743...279 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #13 Del Skrevet 1. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For foreldrene er jo ungene prinser/prinsesser. Ingenting galt med det. Anonymkode: a9d87...bf2 De er jo ikke prinser/prinsesser for foreldrene heller (med mindre foreldrene er kongelige). Er vanlige fuckings barn Anonymkode: 90a21...135 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 1. februar 2020 #14 Del Skrevet 1. februar 2020 Fordi de har store ambisjoner om at de skal bli bloggere og delta på ex on the beach 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #15 Del Skrevet 1. februar 2020 1 minutt siden, altflyter skrev: Fordi de har store ambisjoner om at de skal bli bloggere og delta på ex on the beach 😊 Å, søte, lille influenceren min 😄 Anonymkode: 7a743...279 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. februar 2020 #16 Del Skrevet 1. februar 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prinsesse gremmer meg langt inn i min feministiske sjel. Det er søte prinsesser og tøffe gutter. Prins hører jeg sjeldent om, kanskje Når de er nyfødt? Anonymkode: 211fa...517 z Endret 1. februar 2020 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #17 Del Skrevet 1. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er jo ikke prinser/prinsesser for foreldrene heller (med mindre foreldrene er kongelige). Er vanlige fuckings barn Anonymkode: 90a21...135 De er spesielle for foreldrene sine siden de er akkurat deres barn. Derfor holder det ikke alltid for foreldrene å bare kalle dem barn. Har forståelse for det, hvorfor har ikke du? Anonymkode: a9d87...bf2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #18 Del Skrevet 1. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er spesielle for foreldrene sine siden de er akkurat deres barn. Derfor holder det ikke alltid for foreldrene å bare kalle dem barn. Har forståelse for det, hvorfor har ikke du? Anonymkode: a9d87...bf2 Fordi det er nøyaktig like teit som å kalle seg selv forfatter når man egentlig bare sitter hjemme og skriver ræva dikt på i notatene på telefonen sin. Ikke vanskelig å skjønne hva du kaller barna dine i alle fall😂 Anonymkode: 90a21...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #19 Del Skrevet 1. februar 2020 Her i huset er det hunden vi kaller for prinsesse, og babyen kalles "lille elskling" 😂 Anonymkode: 5fede...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #20 Del Skrevet 1. februar 2020 Syntes det jeg også helt til jeg fikk barn. Da skjønte jeg hvorfor foreldre gjorde det. Det er fordi de oppfører seg som om de skulle vært det😂🙊 de bestemmer og styrer ståa, enten en liker det eller ikke så må alt tilpasses, dermed en passende betegnelse eller kallenavn😉 Anonymkode: 5bc59...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå